„Před rokem jsme jezdili v Monaku s těžkým autem a nedařilo se nám. Ve čtvrtek jsme při simulacích došli k závěru, že je strategie jediné zastávky s ohledem na rychlé opotřebení pneumatik nevýhodnou.“
Průběh závodu ale ukázal, že právě jedna zastávka u mechaniků a dva dlouhé stinty byly klíčem k úspěchu. Hondy tankovaly v 37. a 41. kole, tedy v polovině závodu. Z bodovaných pozic zamířili pak k mechanikům ještě jednou v 60. a 61. kole.
„Při závodě se ukázalo, že jediná zastávka byla lepší taktikou, ale k této chybě jsme neměli ani rychlost a když se to sečte, na body jsme nedosáhli.“
Button vysvětluje nedělní špatnou strategii
Britský pilot Hondy měl spolu s týmovým kolegou Barrichellem v polovině monackého závodu velmi blízko k prvním letošním bodům. Nečekaná druhá zastávka v boxech však znovu poslala oba tovární vozy za bodované pozice.
Další zprávy
-
Smutek v rodině první dámy! Zemřela matka Michelle Obamové (†86)
-
Smutek v rodině první dámy! Zemřela matka Michelle Obamové (†86)
-
Yemi A.D. přišel o velký sen: Let do vesmíru se nekoná! Proč?
-
"Fico se stal terčem atentátu, protože..." Orbán promluvil o útoku na slovenského premiéra
-
"Fico se stal terčem atentátu, protože..." Orbán promluvil o útoku na slovenského premiéra
-
Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky
-
FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod
-
Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?