Luxusní sportovní kupé GranTurismo italské automobilky Maserati má v základu motor o objemu 4,2 s výkonem 405 koní. Ne že by to nestačilo, ale někteří mohou chtít něco více. Proto se v Ženevě přadstaví verze S.
Co od ni očekávat? Předně vylepšený motor. 4,7 litru, to je pravá definice novinky pod kapotou GTčka. Jde o ten samý motor, který pohání koncernovou Alfu Romeo 8C Competizione a také nový Spider.
Jeho výkon je 440 koní, tedy o 35 vyšší než v základním modelu. Díky němu na stovku zrychlí za 4,9 sekundy.
Na zadní kola se výkon dostane skrze novou dvouspojkovou převodovku od renomované firmy ZF. Naproti tomu pravý opak motoru - brzdy - dodává Brembo.
Fotografie zatím nemáme, nevíme tedy jak bude přesně vypadat optipaket karoserie, přesto lze očekávat pozměněné nárazníky, boční prahy apod.
Maserati GranTurismo S - posílené GT
Maserati GranTurismo už se chvíli prodává, ale to vůbec neznamená že by na trh nemohla přijít ještě o něco silnější verze. Co říkáte na písmeno S na konci? Nenápadné označení ukrývá porci koní navíc.
Další zprávy
-
Proč mě urážíte? Dara Rolins se opět ozvala a poslala do světa jasný vzkaz!
-
Karolína Gudasová rušila koncert kvůli blesku v Liberci! Udeřil kousek od ní
-
Karolína Gudasová rušila koncert kvůli blesku v Liberci! Udeřil kousek od ní
-
Počasí na týden: Na úvod udeří bouřky, rtuť v teploměru postupem času poroste
-
To snad Jennifer Lopez nemyslí vážně? Zklamání fanoušků nezná mezí!
-
TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!