Oproti loňským 225 koním bude letošní model dosahovat výkonu výborných 240 koní. Přeplňovaný motor 1,8 od Toyoty, zdá se, stále není na konci svých sil. Točivý moment vzrostl na 230 Nm.
S tímto motorem zrychlí lehkonohé Exige na stovku za 4,16 sekundy a pokoří 245 km/h. Zrychlení 0-160 trvá 9,9 sekundy. Spotřeba zůstala stejná, 9,1 litru
Nová je spojka, brzdy jsou větší (308 mm), vrtané a svírané čtyřpístkovými třmeny.
Důležitý je i nový systém kontroly trakce, do kterého jsou zahrnuty poznatky z vývoje závodního speciálu 2-eleven.
V interiéru proběhlo také pár neodstatných změn jako osvícení LED diodami, nový LCD panel apod.
Lotus Exige S bude o kus silnějši
Lotus, nevelká automobilka vyrábějící opravdu zábavná auta, se rozhodla po roce vylepši svůj model Exige S. Porce výkonu navíc a k tomu optimalizace některých součástek, to je pravý recept na jízdní zážitky.
Další zprávy
-
Bouřlivé počasí v Česku ještě nepolevuje! V Praze stoupne Vltava na první stupeň
-
DRAMA v Liberci: Nové informace o počtu a stavu pacientů, které zasáhl blesk!
-
Trumpova "osudová" žena prolomila mlčení! Půjde kvůli Stormy do vězení?
-
Trumpova "osudová" žena prolomila mlčení! Půjde kvůli Stormy do vězení?
-
Proč mě urážíte? Dara Rolins se opět ozvala a poslala do světa jasný vzkaz!
-
TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!