Webber odstoupil z Velké ceny poté, co převodovka jeho Red Bullu vypověděla službu ve 30. kole. Šéf týmu christian Horner se nechal později slyšet, že to bylo zapříčiněné elektrickým proudem.
"V zatáčce číslo 13 převodovka zařadila dva stupně najednou. Po kontrole softwaru jsme zjistili, že k tomu za normálních okolností nemůže dojít. Náhlý náraz proudu ve stejný moment způsobil tuto chybu. Pod tratí jezdí tramvaje. Zdá se, že statická elektřina z projíždějící tramvaje zasáhla skrz zem vůz Marka, když právě projížděl tou zatáčkou."
Operátor singapurské hromadné dopravy však tuto zprávu vyvrací. "Pod zatáčkou číslo 13 nevede žádná tramvajová linka. Nejblížší vede tunelem vzdáleným 200 metrů, ten je ale 10 metrů hluboko. Navíc jsou kola tramvaje i koleje vyrobené z kovu a tudíž nemohou generovat statickou elektřinu během jízdy."
Tramvaj nezpůsobila poruchu Red Bull
Dopravní podnik Singapuru popřel zprávu, že by za poruchu převodovky Red Bullu, pilotovaného při tamějším závodě Markem Webberem, mohl elektrický výboj z tramvaje.
Další zprávy
-
Hanychová a Dopita si vyměnili vyznání: "Dětská" láska jim dává sílu!
-
Černý kašel v Česku: Experti mluví o poklesu cirkulace, ale čísla tomu neodpovídají
-
Kdy bude princezna Kate znovu stoprocentní? Bod zlomu v léčbě má být za ní!
-
Kdy bude princezna Kate znovu stoprocentní? Bod zlomu v léčbě má být za ní!
-
Vlaďka Erbová znovu před oltářem: Třetí svatba známé modelky!
-
"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1
-
Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky
-
FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod