DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes o strategii a závodu v Sepangu: "Nečekali jsme to, musíme urychlit vývoj"
Sportovního ředitele Mercedesu překvapila rychlost Ferrari a to, že je v Malajsii porazili. Jeho tým nyní musí zabrat ve vývoji, aby soupeřům dalo jasnou odpověď.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes o strategii a závodu v Sepangu: "Nečekali jsme to, musíme urychlit vývoj"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
kakaa
14:08 31.03.2015 85.70.156.XXXno řekl bych, že ta ztráta je větší než se zdá, ale konečně po letech to u ferrari vypadá, že by mohli v průběhu sezony zkracovat náskok na nejlepší a ne se jen propadat, jinak radost by z toho měl mít hlavně hamilton protože jestli jim to vydrží, tak budou nejdřív okusovat rosberga, kterýho mohl možná udělat kimi, kdyby nebyl v q zase myšlenkama jinde -
anonym
11:01 31.03.2015 90.176.130.XXXStrategie a celkový vývoj Strategie závodů z pohledu Mercedesu - podle mého názoru nebyla chyba zajet se SC do boxů pro výmněu pneu, ale chyba byla u poslední zastávky L. H. kdy dostal o5 tvrdé pneu a jak jste sami slyšeli v radiu, Ham to týmu vyčítal, inženýři Mercedesu o5 tvrdili, že vědí co dělají ohledně startegie, ale už i loni, kde Mercedes všechny válcoval dělal špatná strategická rozhodnutí a upřímně, jestli se k Ferrari zapojí někdo z dalších týmů, klidně až okolo Monaka, Kanady, může se boj o titul zajímavě vyvinout a poslední věc je celkový vývoj, loni Mercdes vyvijel dá se říct minimálně s tím náskokem, letos měli podobnou strategii a ejhle .. tvrdím to furt, teď McLaren vypadá bídně, ale McLaren může dostat letos po Barceloně takovou formu, že ne jen Ferrari může Mercedes portápit-
David
16:42 31.03.2015 109.105.48.XXXAť mu nasadí jakékoli pneu i tak by Seba nedostihl. Tohle je uvedeno v jiném článku na tomhle webu kde je rozebraná strategie jak by to dopadlo. Takže byl Mercedes regulerně poražen. Šlo to vidět hned od začátku, Seb byl těsně za Hamiltonem a jen čekal na příležitost se před něj dostat. -
-
-
...
18:28 31.03.2015 178.23.219.XXXspíš o 800koní a stejně to uvařili...
V časech na kolo se semkli všechny týmy do hodně menšího rozmezí, uvidíme v dalším závodě jak se to vyvine.
To co Honda zatím předvádí je totální neschopnost a budou rádi vůbec za nějaký bod. To je můj osobní názor. Určitě nespí, ale letos to stačit nebude...
A to jak Alonso vyskočil v garáži z vozu a ani se neohlédl taky o něčem svědčí.
-
-
-
-
Kapor
09:45 31.03.2015 194.160.178.XXXOno vidieť,.. ...že aj mistr tesař se utne a závod v Sepangu to jasne dokázal. Navyše nielen pri Sebastianovi, ale aj Kimim stálo závodnícke šťastie, ktoré ich po celý závod sprevádzalo a nakoniec viedlo k tomu, že sú po favoritovi druhým najúspešnejším tímom v rebríčku a mi len dúfame, že Ferrari na tomto peknom mieste zotrvá a bude do konca sezóny Mercedesu dôstojným súperom.-
lejnach
11:35 31.03.2015 95.103.46.XXX...no teda nerozumiem tvojej logike. Odporucam dokladnejsie precitat clanky po VC Malajzie. Vitazstvo Ferrari vobec nebolo o stasti, bolo uplne zasluzene a vybojovane na trati.
" Do dvu tydnu nas stahlo Ferrari a zavod jsme jasne a ferove prohrali na draze" - to akoze tieto slova ti nic nehovoria?? a pod tento clanok vypotis vetu, ze Ferrari malo iba stastie... Neviem, ci som mal vobec na take nieco reagovat, ale nedalo mi to... -
kapko
14:17 31.03.2015 178.40.136.XXXno ty kokso, takže ked máš v kvalde min. 4 najrýchlejšie auto a pre počasie a premávku na trati sa s ním ani nekvalifikuješ do Q3, ked ti v preteku Nasr rozreže pneumatiku, musíš ísť cele kolo do boxov po troch kolesách, tak si mal podľa teba šťastie-
-
Kapor
16:41 01.04.2015 194.160.178.XXXÁno, mal šťastie v nešťastí,.. ...lebo sa dostal po výmene pneumatík po defekte mimo provoz a skončil na 4. mieste aj napriek tomu, že sa kvalifikoval ako 11.-ty a kolidoval s Nasrom, zvládol trojzástavkovú stratégiu a skončil pred oboba Williemsami.
-
-
-
-
-
Lojza
08:35 31.03.2015 109.81.245.XXXProtože to blbost nebyla? V tu chvíli to tak rozhodně nevypadalo, pro zastávku zdarma se rozhodlo více týmu, také blbost? Navíc když data a algoritmy Mercedesu ukazovali, že to na dvě zastávky neodjedou? Po bitvě je každý generálem, ale což takhle trochu přemýšlet?-
-
Lojza
09:19 31.03.2015 109.81.245.XXXPři vyšším počtu zastávek vždy vjedeš do provozu a musíš předjíždět na dráze, s tím každý tým počítá. Zastávka za safety carem je zastávkou zdarma, proto toho obvykle většina využívá. Zastávka navíc znamená, že na pneumatiky můžeš více tlačit a snadněji předjíždět (navíc máš DRS) - obzvlášť Mercedes nemá problém s jezdci o sekundu pomalejšími.
Ale hlavně: můžeš mi říct, kdy se Lewis v Malajsii zasekl "za cca o 1sekundu pomalšími jazdcami? hm ..."-
anonym
09:55 31.03.2015 104.131.94.XXXproblem byl, ze masinku vlacku delal Hulk, ktery byl o 2 sekundy na kolo pomalejsi, nez Vettel a tim vznikla ta rozhodujici ztrata. Tim ze vsichni mohli diky vlacku pouzivat DRS a Mercedes prezul na tvrdou, zatimco ti pred nimi ve vlacku jeli na stredne tvrdych, tak se "smazalo" hodne rozdilu z vykonnosti a Mercedesum opravdu trvalo az moc kol, nez se dostaly pred vsechny jezdce a mohli stihat Seba, Navic ten jel opravdu skvele a holt vyuzil zavahani Mercedesu. Stejne jako minulou sezonu 3x dokazal potrestat zavahani Mercedesu Riciardo, tak letos se to hned na prvni pokud podarilo Sebovi. A to je dobre, alespon to vypada trochu zajimaveji. -
-
-
-
-