Podle jeho názoru se nabízejí hned dvě možnosti. První je návrat ke slickům, případně větším pneumatikám, druhým je úprava tratí.
Zvýšení gripu pneumatikami je podle něj řešením. „To by znamenalo, že by se mohl redukovat potřebný přítlak.“
Tím by se rychlost v zatáčkách nezměnila, ale narostla by na rovných úsecích. Symonds je přesvědčen, že tak by klesl výrazný podíl aerodynamiky a předjíždění by bylo snadnější.
Dalším řešením je pak podle šéfinženýra týmu z Enstone asfalt s menší přilnavostí, přičemž rychlost v zatáčkách by se udržela návratem ke klopeným zatáčkám, podobně jako na oválu v Indianapolis.
„Samozřejmě, je to radikální návrh, ale tvar tratí předjíždění velmi ovlivňuje,“ dodává Symonds s tím, že Hungaroring je toho zářným příkladem...
Foto: Jarno Trulli
Dejte tam slicky a bude se předjíždět!
Šéfinženýr Renaultu Pat Symonds navrhuje řešení, která zatraktivní Formuli 1.
Další zprávy
-
Vztah Jennifer Lopez a Bena Afflecka spějě ke konci? Údajně se chystá rozvod!
-
Král Karel III. pojede do Francie! Zúčastní se akcí na výročí vylodění spojenců
-
Paul McCartney se zapsal do historie! Je prvním britským miliardářem mezi hudebníky!
-
Rodinná válka je u konce? Britney Spears je samé překvapení!
-
Vztahy mezi královskou rodinou jsou na bodem mrazu. Překvapivě za to ale nemůže Harry!
-
Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením
-
Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku
-
Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu