Při dnešní kvalifikaci do závodu zamířili oba piloti po prvních kolech místo do letmého kola přímo do boxů, což vyvolalo velké překvapení. Šéf týmu Paul Stoddart je však přesvědčen, že nehrozí možnost, že by vozy do zítřejšího závodu nastoupit nesměly. Důvodem by mělo být to, že při včerejší první kvalifikaci se s jistotou jak Wilson, tak Verstappen dostali pod hranici 107% nejlepšího času.
Tento krok umožňuje podle Stoddarta týmu pracovat na vozech celou noc a především je přizpůsobit možným aktuálním podmínkám před startem. Postup hraničící s balancováním na hraně pravidel vysvětluje Australan jasně. Vzhledem k tomu, že tým neměl možnost před závodem prakticky testovat, je tohle logické řešení a celý tým se shoduje, že správné. Inženýři a mechanici tak budou mít o něco více času na přípravu vozů tak, aby vůbec dokončily závod a zkušenost dokazuje, že v prvním závodě se vyplácí spolehlivost. Ostatní totiž již na svých vozech nesmí po skončení 2. kvalifikace nic upravovat.
Minardi využívá mezery v pravidlech
Zdá se, že ve Formuli 1 se bojuje všemi způsoby a to nejen na trati a při projektech v počítačích. Tým Minardi se rozhodl využít skulinky v pravidlech a prodloužit si možnost pracovat na vozech i během dnešní noci.
Další zprávy
-
Simona Krainová přestala vydělávat? Modelka přiznala pauzu!
-
Česko sní o dalším sportovním triumfu! Tito fotbalisté budou hrát na Euru
-
Felix Slováček přiznal STRACH o nemocnou dceru Aničku!
-
Kde rostou houby? Sezóna začíná, meteorologové spustili speciální mapu!
-
Petr Nedvěd šel s pravdou ven: Manažer repre přiznal ROZCHOD!
-
Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky
-
FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod
-
Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?