Otmar Szafnauer za Hondu opět omítnul souhlas s redukcí výkonu tímto způsobem a připomněl, že Concordská dohoda jasně hovoří o tom, že do konce roku 2007 se budou používat v F1 desetiválcové motory.
FIA a její prezident Max Mosley naopak trvá na změně k motorům V8 kvůli snížení výkonu, potažmo snížení rychlosti a zvýšení bezpečnosti. Je také přesvědčen o tom, že v případě osmiválců bude větší dostupnost jiných agregátů pro soukromé týmy a cena motorů nebude hrát v rozpočtu tak výrazný podíl.
Szafnauer hodlá jít až do arbitráže „Budeme bojovat, tohle náš sport poškodí,“ řekl Autosportu. Mosley naopak tvrdí, že změna z pozice FIA je naprosto legální, neboť by byla provedena s odvoláním na klauzuli Concordské dohody o bezpečnosti.
Tato dává FIA pravomoc jednat bez souhlasu všech týmů startovního pole.
Foto: BAR Honda
Honda opět vystoupila proti motorům V8
Honda, Mercedes a BMW nechtějí o změně objemu a počtu válců ani slyšet. Hrozí soud s FIA.
Další zprávy
-
Varování KRNAP: POZOR na slimáka španělského. Může ohrozit české psy
-
"Sbohem, Jirko." Dagmar Havlovou zasáhla smutná zpráva!
-
Vlastimil Harapes (†77): Detaily pondělního posledního rozloučení!
-
Vlastimil Harapes (†77): Detaily pondělního posledního rozloučení!
-
Počasí: Česko příští týden místy zažije letní teploty, ale i bouřky
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný
-
KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5
-
GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí
-
GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil