V roce 2006 chce Mezinárodní automobilová federace používat osmiválce s objemem 2400 ccm, proti čemuž ostře vystupují někteří výrobci motorů, zejména BMW, Mercedes a Honda.
Berger působil po skončení své aktivní kariéry u BMW v roli ředitele BMW Motorsport. „Kdybych si mohl vybrat, chtěl bych dvanáctiválce,“ říká Rakušan. „A možná turbomotory.“
Přestože se mu nezamlouvá snižování rychlosti touto cestou, uvědomuje si nutnost redukovat náklady, a v tom stojí na straně FIA. „Neustále rostoucí náklady mohou F1 pohřbít.“
Foto: Archiv
Gerhard Berger by chtěl dvanáctiválec
Rakouský expilot F1 není nadšen směrem, kterým se FIA vydala.
Další zprávy
-
Selena Gomez otevřeně: Chystá se adoptovat dítě?
-
Selena Gomez otevřeně: Chystá se adoptovat dítě?
-
Madonna je opět sama! Rozešla se s dalším partnerem!
-
Odhaleny detaily ze života Beyoncé: Byla terčem šikany!
-
Vybíráte letní dovolenou? Poradíme, jak na to!
-
Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky
-
FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod
-
Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?