DISKUZE K ČLÁNKU FIA ohledně barevného provedení přileb v Monaku bude benevolentní
Ty tam jsou časy, kdy design přileb byl jednoduchý, téměř výhradně jednobarevný, takže bylo možné na dálku poznat, kdo v kokpitu sedí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA ohledně barevného provedení přileb v Monaku bude benevolentní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001889
20:58 26.05.2016 178.255.168.XXXKdyž už je tu článek zmiňující FIA, tak Jean Todt byl mimochodem dneska v ČR, konkrétně odstartoval 5. ročník New Energies Rallye v Českém Krumlově -
-
rock
14:09 26.05.2016 37.188.131.XXXJeště v 90. letech piloti ctili svoje barvy a dalo se na první pohled poznat, kdo je kdo. Dneska jsou to přeplácaný strakatý zrůdnosti, navíc každej rok (ještě nedávno každej závod) jiný, často s minimální kontinuitou. Ach jo.
Asi jediná helma, která se mi ve startovním poli opravdu líbí, je Vettelova bílá s trikolórou (ovšem ta výhrada o kontinuitě zrovna u něj platí dvojnásob).
-
-
rock
09:53 27.05.2016 37.188.233.XXXNetvrdil jsem, že je to problém. Alespoň ne problém akutnější než některé jiné. Konstatuji, že se mi to nelíbí, že je to jeden z kroků k anonymitě, která diváckýmu zájmu rozhodně nepřidá (což si -kupodivu- uvědomil i organizátor a spolu se startovními čísly v té věci alespoň něco podnikl) a že z toho nemám radost.-
RoBertino
12:35 27.05.2016 83.208.82.XXXVždy si vzpomenu na to, co říkal dnes už nebožtík Clay Regazzoni: Přilba by měla být součástí závodníkovy osobnosti, jeho erbem, vizitkou a vzkazem pro fanoušky. Střídat její provedení si může dovolit v samotném začátku kariéry, pak už by měla být součástí jeho já. Clay na počátku závodního života jezdil se zelenou přilbou se žlutými kosočtverci, což byl projev obdivu k jeho příteli Silvio Moserovi, ale posléze se držel jednotného designu bez ohledu na tým, ve kterém jezdil.-
virtual
16:25 27.05.2016 89.29.90.XXXReakce na oba dva komentáře nade mnou: pravděpodobně jsem (o dost?) mladší než RoBertino, nicméně z mého pohledu zájmu nepřidává dnešní "bavičsko-bulvární" styl. Já chci sledovat zajímavý sportovní výkon a vůbec mě nezajímá soukromí, duchaplné myšlenky ve tweetech nebo bavičské schopnosti s mikrofonem na pódiu. Ani ta čísla mi nepřijdou nijak smysluplná, naopak snaha mít co nejnižší číslo mi přijde sportovní, zpeněžit nějakou 44 z formule je kšeft, nic víc.
RoBertino, když se podíváš na ta provedení, často se příliš nemění. Nejvíc se mění loga sponzorů, samotný design se spíš lehce obměňuje a tak 3 roky starou a současnou určitě poznáš (že je stejného pilota).
-
-
-
-