První defekt se objevil v polovině závodu. Michael Schumacher musel se svým Ferrari k mechanikům, aby mu poškozenou pneumatiku vyměnili. O dvě kola později však splaskla i levá přední.
Obě pneumatiky byly odeslány k inženýrům Bridgestone v Japonsku ihned po závodě a nyní jsou známy první výsledky vyšetřování.
Zadní pneumatika měla zřejmě výrobní vadu, která způsobila malou pevnost její kostry. To by se možná nepoznalo, nebýt několika kol za "Safety Carem" v úvodu závodu, kdy se v pneumatice snížil tlak, kterého už se nepodařilo znovu dosáhnout.
Levá přední pneumatika doplatila na náhlý pokles tlaku, což potrvrzuje původní domněnky o jejím poškození ostrým předmětem, pravděpodobně úlomkem z jiného vozu nebo ostrým kamenem.
Foto: Bridgestone
Bridgestone vyšetřuje příčiny defektů
Při Velké ceně Španělska praskly Michaelu Schumacherovi obě levé pneumatiky.
Další zprávy
-
Dara Rolins a Pavel Nedvěd: Jak roste jejich italské hnízdečko lásky?
-
Markéta Konvičková přiznala: Nádor se přestěhoval! Nasadila speciální léčbu
-
Aktuální počasí: Meteorologové upravili varování! Kam vystoupají hladiny řek?
-
Novinky z Británie: Karel III. troufale vzdoruje rakovině! Tohle nikdo nečekal
-
Už mě to nebaví! Jiří Krampol prozradil, co ho štve na lidech
-
Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky
-
FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod
-
Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?