"Wehrleinovi se vyrovnám." Ericsson chce co nejdříve sedět v rychlejším autě

Petr Hlawiczka, 17. srpna 2017, 06:30 Google+

Jezdec Sauberu Marcus Ericsson chce co nejdříve sedět v rychlejším voze, aby mohl předvést svůj talent. I když na body se svým týmovým kolegou Pascalem Wehrleinem jasně prohrává, tak si myslí, že rozdíly mezi nimi jsou velmi malé a že jsou stejně rychlí. Jeho budoucnost u Sauberu je přesto nejistá.

Počet komentářů:  10 komentářů (Poslední 17.08. 22:14) Napište svůj názor
Marcus Ericsson

Marcus Ericsson | foto: Sauber Motorsport AG

Sdílejte článek

Švédský pilot působí u Sauberu již třetím rokem, podle zákulisních informací má silné vazby na současné majitele a sponzory týmu. I přesto je však jeho sedačka v ohrožení. Jeho management proto pro něj hledá místo jinde.

Švýcarský tým po nástupu nového šéfa Frederica Vasseura zrušil dohodu s Hondou na dodávku motorů, místo ní jeho vozy bude příští rok pohánět Ferrari, které chce za poskytnutí slevy do kokpitu posadit své mladíky - Charlese Leclerca a Antonia Giovinazziho.

Ericsson je v týmu celkem spokojený, přál by si však rychlejší vůz: "Myslím, že mám v týmu silnou pozici. Jsem tady už několik let, pro mě jde tedy o dobré prostředí. Ale jako pilot chci být co nejdříve v konkurenceschopnějším autě. Snad tento rok budeme pokračovat v pokrocích a staneme se silnější."

img-responsive

Marcus Ericsson se Sauberem v Maďarsku | foto: Sauber Motorsport AG

"Na další rok pak smlouvu nemám, takže si nejsem jistý, co se mnou v budoucnu bude. Je těžké ukázat, co dokážu, když sedím v jednom z nejpomalejších aut, zřejmě nejpomalejším v mé kariéře. Sotva pak předvedete svůj potenciál a zapůsobíte svými schopnostmi na větší týmy.

Ale jediné, co můžu dělat, je pokračovat v co nejlepší práci, dřít a ukázat, co dokážu. A jednoho dne snad budu v týmu, kde budu moci opravdu bojovat o přední pozice a vítězství," doufá Ericsson, jenž letos nastupuje po boku Pascala Wehrleina.

Ten jej v kvalifikacích letos předčí poměrem 7:2 a zároveň se postaral zatím o všech pět mistrovských bodů Sauberu. Podle Ericssona však tyto čísla toho o skutečnosti moc nevypovídají: "Myslím, že rozdíly jsou malé. V Barceloně šlo o několik tisícin a v Rusku bych byl rychlejší, jenže dostal smyk a vyvěsili žluté vlajky."

img-responsive

Marcus Ericsson (vpravo) se svým týmovým kolegou Pascalem Wehrleinem | foto: Sauber Motorsport AG

"Myslím, že jsme velmi vyrovnaní. Když se podíváte na průměr mezi mnou a Pascalem v kvalifikacích, tak to je opravdu velmi těsné," domnívá se pro Autosport švédský pilot, jenž na svého týmového kolegu o sobotách ztrácí průměrně 6 setin sekundy a startuje z 18. pozice.

"Podle mě jde jen o drobné věci, které musím zlepšit, abych z auta dostával více. On je velmi dobrý, pokud jde o poskládání kola dohromady v kvalifikaci, kdy se to počítá. V tom je obecně o něco lepší než já, zatímco v závodech si myslím, že to je mezi námi velmi, velmi těsné," dodává Ericsson.

Vytisknout

Diskuze: "Wehrleinovi se vyrovnám." Ericsson chce co nejdříve sedět v rychlejším autě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 17.08.2017 22:14 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 10 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lewis Hamilton zajel v kvalifikaci v Monaku až 14. nejrychlejší čas

Monako představovalo obrat, Mercedes po něm dle Allisona své potíže vyřešil

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

  2. PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

  3. GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

  4. KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

  6. "Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud