DISKUZE K ČLÁNKU Má se Ricciardo bát Verstappena? Není sebemenší důvod, domnívá se Australan

Historie i doba nedávná nám nabízejí občas příběhy, kdy se ze zkušenějšího pilota stane pomalu "nosič vody". Nemusí to být pouze výměna generační, svou roli tu mohou hrát i výsledky a dlouhodobá výkonnost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Má se Ricciardo bát Verstappena? Není sebemenší důvod, domnívá se Australan

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 23.10.2017 11:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 22.10.2017 14:41
Taky si myslím, stačí se podívat na tabulku s… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 22.10.2017 15:46
Taky přemýšlím kde má Max nad Riciardem navrch?… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 22.10.2017 20:06
ona obecně nakonec bývá nejrychlejší nenápadná… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    37.48.58.XXX
    Pravdou je, že Max je perspektivní, ale navrch neměl a zatím nemá...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Taky si myslím, stačí se podívat na tabulku s výsledky. Je fakt, že jsou situace, kdy Max je rychlejší, ale pokud se jedná o celkovou orientaci na trati a hlavně v postartovních melách, tam má Daniel mnohem větší přehled, což se odráží i v menším počtu havárií a tím i odstoupení.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      Taky přemýšlím kde má Max nad Riciardem navrch? Max spolehlivě dominuje počtu způsobených nehod, a počtu incidentů, ve všem ostatním je zatím Rici statisticky lepší.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Myslím že vede v kvaldách a pokud jede na volné trati, leckdy dokáže být rychlejší, ale závodění, to není jenom volná trať, ale občas skrumáž vozů a tam mívá Ricciardo navrch.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.128.XXX
          Loni 14:7 pro Riciho, letos zatím 11:6 pro Maxe, ale mnohdy byl rozdíl v rámci desetiny, což je nic neříkající. A také nevíme jak moc kdo obětoval nastavením závodní rychlost na úkor toho aby byl rychlejší v kvalifikaci.

          Myslím si že Max dokáže být o fous rychlejší, ale podle mě je to hlavně tím, že jde víc na hranu, což se zase naopak podepisuje na množství odstoupení z důvodu defektu či havarie. Pokud bude chtít Max vyhrát šampionát, bude muset najít tu správnou hranici, kdy je jízda ještě bezpečná a přitom rychlá.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Jo, souhlas. 01

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            193.86.205.XXX
            ona obecně nakonec bývá nejrychlejší nenápadná plynulá jízda, než divoké "ode zdi ke zdi". ale myslím, že nyní mají u RB výbornou vyrovnanou dvojici, kde je schopen při výpadku jednoho okamžitě výborně zajet ten druhý. to podle mého letos chybí hlavně Ferkám a trošku i u Merglů je Valteri v Lewisově stínu.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • achmed-cz

              achmed-cz

              212.24.138.XXX
              Souhlas. Max tam lítá jak balonek v pinballu. Je to efektní, ale ne efektivní.
              Oproti tomu Ricci má podobnou komplexnost a ježdění hlavou, jako Alonso nebo v minulosti Prost.
              Max možná dokáže být na 1 kolo rychlejší, než Daniel, ale tituly se nevyhrávají nejrychlejším kolem.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            193.86.205.XXX
            sakra! zatracenej "dvojklik". alespoň že se to dá editovat 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama