DISKUZE K ČLÁNKU Nové auto ukázal i Renault: žlutočerný RS18 + FOTO

Dalším týmem, který ukázal svou zbraň pro rok 2018, je francouzský Renault. V nezměněné jezdecké sestavě, v jaké zakončil minulou sezónu - s Nicem Hülkenbergem a s Carlosem Sainzem, chce bojovat o pódia.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nové auto ukázal i Renault: žlutočerný RS18 + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 22.02.2018 09:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 20.02.2018 18:22
To že někdo zahlásí že překonal 1000 koní, nic… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 20.02.2018 19:41
50 kobyl, je to moc, nebo málo? Těžko odhadnout,… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 20.02.2018 17:26
Tak Renault hlásí, že má více jak 950 koní..... »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    Zdar chlapci. Nevím kdo jak je informován, ale pro jistotu pro vás, kteří to sledujete a nevíte píši, že M bude dle svých stránek představovat od 13.10 h. a F od 15.00 h., ale vy to stejně všichni víte.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Překonat 1000 PS při daném množství průtoku paliva se rovná účinnosti motoru cca 57% což je úžasné, myslím, že na stolici za specifických podmínek umí zázraky každý výrobce. Nechci zlehčovat po jednom článku o Ferrari a Mercedesu. Chci jen říct, že při nutné letošní spolehlivosti a zákazu spalování oleje je velmi pravděpodobné, že výkon motoru nebude rozhodovat o titulu, o tom bude podobně jako v atmo éře rozhodovat kombinace pilota + šasi + práce s pneu + případná vychytávka na mechanice či aerodynamice a spolehlivost PJ. PJ M, F a R budou natolik výkonově podobně, že to nebude hlavní rozdíl. Nerad již dávám čísla, ale dle dostupných informací je (jestli vůbec je) maximální rozdíl mezi M a R 50 ps v kval. režimu (podle mě je to méně, ale to nyní není rozhodující), což je 5%, tedy v závodě 2-3% a tento procentuální rozdíl ve výkonech, jak dobře víme, byl i v atmo éře. Snad i Honda brzy peleton dojede.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Ferda 18:12 21.02.2018
    To souhlasím.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Mike17
    Myslím, že nikdo nepočítá že by se Renault srovnal výkonově s Mercedesem nebo s Ferrari. Spíš se jedná o to jak blízko se jim přiblíží a hlavně jak vylepší svou spolehlivost.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Jo, máš pravdu. 20k z 800 je něco jiného než z 1000. Ale loni měli 950 a taky to bylo poznat.
    Rychlost dobíjení je závislé na výkonu rekuperace v motoru a to je tedy v těch 1000k už započítané. Schopnost uložení do baterií a převod zpět by měl být velice podobný. Ale váha určitě podstatná je. Otázka je jestli se liší v nějakém kilogramu, nebo v gramech.
    Prostě pokud ztráta výkonu bude podobná jako kdysi, může se RB modlit k Neweymu, aby vytvořil zase šasi o nějakou desetinku rychlejší než konkurence. Pokud to bude 50k, až na 3 závody zadek Mercedesu uvidí jen na startu a budou sledovat zpětná zrcátka, jestli jim na zadku nevisí FI nebo Williams. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Mike17 11:19 21.02.2018
    Jenže celkový výkon tehdejších motorů byl zhruba o 20% menší než dnes, což dnešní ztrátu zase trochu eliminuje.
    A jak jsem psal níže. Hodně důležitý je i ERS a rychlost jeho dobíjení a váhe taky není nepodstatná.
    Tehdy byly důležité foukačky a dnes je těch důležitých věcí ještě mnohem více. Záleží jak se všechno skloubí do do jednoho celku.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Ferda 09:49 21.02.2018
    No právě. 20-30k nebo 50k je dost velký rozdíl. To první číslo se dá dotáhnout, pokud uděláš šasi o dost lepší než ostatní. To druhé asi dotáhneš pouze na okruzích, kde motor nehraje velkou roli (Mon, Hun, Sin). A 3 závody jsou na boj o titul zoufale málo. 03
    Ono to loni bylo vidět hodně pěkně. Bylo pět závodů, kde se dotáhli údajně na 25k a v Singapuru byli suverénně nejrychlejší a na ostatních důstojným soupeřem špičce. V ostatních závodech to byla bída. A těch ztráceli 50k (někteří tvrdí že míň).

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Mike17 09:14 21.02.2018
    U starých motorů ztrácel Renault 20-30 koní na Mercedes a Ferrari a to při nižším výkonu nebylo zrovna málo.
    Dnes je výkon důležitý především v kvaldě a pak při předjíždění, jinak se většina závodu stejně jede v úsporném a šetřícím režimu.
    Jasně 50 koní je opravdu hodně, ale pokud jsou nám dostupné informace skutečné, tak by startovní pole už nemuselo být tak roztahané a to je pro nás nejdůležitější.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Já nebudu z obrázků vyvozovat kvalitu šasi ani motoru, ale barvy vypadají dobře.
    Taky ta černá barva trochu na fotkách skrývá to hnusné Halo.
    Nevím proč minulý rok měli při prezentaci taky tu sympatickou žlutou a pak to změnili na takovou tu žluto-oranžovou ... to bylo dle mého hnusnější.
    Moje osobní přání tedy je ať má Renault slabší šasi a hodně dobrý motor.
    To pro McL mělo být výhodné! 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Taky mi prijde ze 50 koni je moc, doufal jsem ze bude Renault nekde na 970. Je otazka co kdo nalhal, kde je skutecnost. U Hondy mluvi o tom ze maji ve vyvoji dva motory s dvema druhy spalovacich procesu. Takze uvidime jak rychle pujde vyvoj a jestli se jich tedy v lete dockame. Pokud bude spolehlivost uz od pocatku sezony, mohl by to byt slibovany obrat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Ferda 19:41 20.02.2018
    50k je fakt moc. To můžou smáznout maximálně na těch 3 technických tratích a ještě když tam bude pršet. V době dominance RB jejich motor neměl takovou ztrátu a ještě 2 sezony mu pomohlo foukání. Nic takového dnes není.
    Jo, maximální výkon není všechno, ale nějak nečekám, že v křivkách výkonu a točivého momentu budou nějak brutální rozdíly.
    Jak velká ztráta to je, bylo krásně vidět v Brazílii a Abu Dhabi. A to tu hodně lidí přísahá, že tolik ten motor neztrácel. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Jinak pokud jde o spolehlivost, tak Renault rika, ze je na prvnim miste, ze s ohledem na tyto potreby zacla vyvijet tento motor pro letosni sezonu z v roce 2016. Takze doufejme ve vyrovnany boj ve spolehlivosti. Honda snad tvrdi, ze motory take hodne nabehali na dynamometru a bez poruch, takze snad take OK. No a Mercedes asi bude uplne v pohode, protoze jemu se loni darilo dobre a asi mu nepujde ani o vykon. Brembo v Japonsku v breznu 2017 psalo, ze motor Mercedes v roce 2016 dosahl vykonu 950 koni, takze je videt, ze asi pojedou na pohodu a vuci nekterym tovarnam maji asi luxusni casovy naskok ve vyvoji, tedy jestli jsou cisla pravdiva.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    178.255.168.XXX
    Pokud cisla budou sedet, tak je to asi to na co narazel Helmut, ze se tyto dve jednotky zacinaji priblizovat a v lete by se mohly vykonove potkat. Uvidime co na tom bude pravdy. Testy napovi

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    178.255.168.XXX
    No trochu ale zneklidnuje informace, ze Budkowski vi detaily o vsech jednotkach, takze je otazka jak s nimi Renault nalozi a kdy a jak se to projevi na jejich motorech. Na to jsem zvedav, kdy dojde k velkemu skoku zasluhou spionaze. V takovem Businessu za miliardy je to docela slusna spina.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    El_Senor 20:34 20.02.2018
    Tak to by byla šupa. Sen všech fanoušků F1. To by i Toro Rosso mohlo občas slušně zabodovat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    178.255.168.XXX
    Honda na rok 2018 pripravila velmi agresivní a inovativní přístup. Architektura snad zustala stejna, ale hodne zmen je uvnitr vcetne spalovani a MGU-H. Ocekavaji v lete snad vykon pres 970 koni.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Dobře to vypadá, i když u Renaultu jsme to podle mě čekali, šlo jen o to zda bude více žluté či černé. Zatím vůbec auta vypadají dobře, škoda jen toho Haloo. A nevím jak u ostatních, mě ani tak nevadí jak to vypadá, než co to představuje, a to mě chvíli potrvá než to akceptuji, jestli teda vůbec.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    178.255.168.XXX
    airwar1939 19:13 20.02.2018
    Palec nahoru, chce to pockat na testy, zbytek jsou dohady.

    Jinak z Japonska snad info, ze je Honda okolo 937koni, ale co je na tom pravdy tezko soudit. Snad chteji u Hondy pockat na testy

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    A to nás čeká ještě McL. To bude třetí verze., ale stejně jako u M. Tam jsou to taky 3 různá auta.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    GRAHAM
    V různých fázích závodu to bude ještě více. A nemusí se jednat pouze o motor, ale třeba opotřebení gum, kdy výkon už nemusí být tak moc důležitý. Ono 1 000 kobyl když vůz nedrží na trati je až zbytečně moc, když se nedá přenést na silnici.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kevin Magnussen ukázal, jak se bojuje za týmové barvy

Ohlédnutí za GP Saúdské Arábie

Letecký pohled na okruh v Džiddě

GRAFIKA: Startovní rošt v Džiddě - Red Bull v 1. řadě před Ferrari

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Kvalifikaci ovládl Verstappen, Bearman v bitvě s Hamiltonem

Max Verstappen v Bahrajnu

V závěrečném tréninku nejrychlejší Verstappen, Bearman desátý. Zhou havaroval

Carlose o víkendu za volantem neuvidíme

Ferrari náhle mění sestavu: Sainz se už v Bahrajnu nesveze, místo něj povolán nováček

Max Verstappen s novým Ferrari SF-24 při testech v Bahrajnu

První trénink v Saúdské Arábii pro Verstappena, druhý pro Alonsa

Lewis Hamilton, Max Verstappen a George Russell společně na pódiu

Verstappen k Mercedesu? "Bylo by to vzrušující," reaguje Russell

Fernando Alonso v Bahrajnu

Scházejí nám 3 či 4 desetiny, popisuje zklamaně Alonso. Briatore pro něj hledá tu nejlepší možnost

Max Verstappen pro sezónu 2024

U Red Bullu vládne napětí dál, Verstappen volá po konci Hornera. Odejde Max ke konkurenci?

Max Verstappen a Sergio Pérez přivezli Red Bullu 29. double

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen nečekal, že vše bude tak snadné

  • Pátek

    • 1. Trénink (2:30 - 3:30)
    • 2. Trénink (6:00 - 7:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (2:30 - 3:30)
    • Kvalifikace (6:00)
  • Neděle

    • Závod (5:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama