DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull dal Ricciardovi lhůtu pro podepsání smlouvy

Klíčovým hráčem v přestupových jednáních pro příští sezónu se zdá být Daniel Ricciardo. Jezdec Red Bullu však s rozhodnutím nespěchá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull dal Ricciardovi lhůtu pro podepsání smlouvy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 27.04.2018 00:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 4 lidé) 25.04.2018 15:39
Já bych tu Hondu úplně neodepisoval. Zdá se, že… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 25.04.2018 15:22
To už bude vědět, zda RB pojede s Renaultem a… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 25.04.2018 15:45
Jasně, máš pravdu....taky ji neodepisuji. Nevěřím… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.50.XXX
    Ti co u píšou o Renaultu, to jste zapomněli na sezony 05, 06, 10, 11, 12, 13? 18

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      To je dvousečné. S ohledem na 05-06 jo, ale s ohledem na 10-13 by si měl rovnou skočit sednout s Helmutem. 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Myslím že RedBull bude dobré místo pro to aby získal titul, jsou teď celkem hodně blízko a pokud do Kanady dojde ke slíbenému navýšení výkonu, pak jsou rozhodně ve hře. To se uvidí, pokud v Kanadě nebudou konkurenceschopní, či by přecházeli na Hondu, pak by měl cílit asi na Mercedes, protože Ferrari to s tou jedničkou prostě přehání. Když Ferrari, tak leda jako lídr.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      83.208.30.XXX
      Myslím si že Red Bull minimálně do roku 2021 nebude v pozici, aby vyhrál šampionát. Dílčí úspěchy mít bude, ale Ferko s Mercedesem budou mít celkově navrch. A pokud RB odejde k Hondě, na titul budou moci zapomenout určitě.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      89.111.73.XXX
      Pro Ricciho je jasně nej volba Mercedes. S RB to na titul nebude ani teď ani asi po změně mot. pravidel. Renault dlouhodobě nestíhá a neumí udělat spolehlivý motor a výkonný motor. Letos to u Renault vypadá, že pojedou na 4 motory a dokonce některé spekulace hovořili o 5.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.50.XXX
        Na 4 motory pojede nejspíš i Ferrari a Mercedes, jde ot na úkor toho, aby nemuseli tolik šetřit motory v Q a závodech 03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Souhlas. Zároveň to dává smysl i kvůli vývoji. Přeci jen je lepší mít o jeden upgrade víc.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    To už bude vědět, zda RB pojede s Renaultem a nebo s Hondou. Já na místě Ričiho bych do holportu s Hondou nešel. Mercedes a nebo Ferarri je jasná volba.
    Nakonec mu to bude stejně prdlajs platný, první bude za rok Alonso. 11 (snad v Mclarenu) 11

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Já bych tu Hondu úplně neodepisoval. Zdá se, že už to začíná docela fungovat a být spolehlivé. V kombinaci se šasí RB, které s jejich motorem ještě zeštíhlí a bude mít ještě lepší aerodynamiku to může být docela zajímavé. 04

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Jasně, máš pravdu....taky ji neodepisuji. Nevěřím ale že bude na dosah těm třem.... to imho nejde dohnat. Ale třeba se pletu....a taky spolehlivost. Prostě na místě Ričiho bych se Hondě určitě vyhnul....jinde má jistotu motoru, tady je to teorie s dovětkem možná, možná, možná....uvidíme. RB tam je to jinak....ten z toho může dlouhodobě těžit. Riči ale určitě ne.....Honda je pro něj špatná volba. Tím jsem si jist....prostě Honda nebude lepší než motor Mercedes a Ferrari. A když Renault dodrží co slíbil....bude i on na urovní těch dvou.

        Takže Honda může pouze dorovnat....ale to se nejspiše nepovede. Je to prostě riziko...a velké.

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel003302

          uzivatel003302

          109.105.39.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Názor ti neberu, ale až tu větší šanci předvedou, myslím Honda, tak tady můžeš psát, jak to zvladli. Zatím bys měl mlčet. Honda slibuje už roky taky....
            Zlepšení těchto motorů je o čase a ten Honda nemá.(třeba překvapí, ač tam zase pochybuji já)
            S motorem Renault lze vyhrát VC kdežto s motorem Honda prozatím nikoli.
            Slíbený nárust od Renaultu bude, oni asi ani nespěchají a časují co nejlepší motor se svým šáskem. (logicky)

            A teď to podstatné, bavíme se o Ričim...a jeho nejlepší volbě. Tam by Honda určitě figurovat neměla. Na tom se snad shodneme...
            Nakonec počkejme a uvidíme, jak to pojede motorově v Barceloně. Oni něco řeknou....jak se motor zlepšil, pokud tedy použíjí motor číslo dvě.

            + 1 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Grahame, dovolím si hrubě nesouhlasit. STR v Bahrajnu předvedlo v závodě nefalšovanou rychlost. Nebyla tam žádná haluze, která by Gaslyho někam překlopila. Dovolím si tvrdit, že šasí RB by byla po stránce aero s Hodnou ještě rychlejší. A asi bych si i dovolil říci, že by tam byli schopni se courat přímo za špičkou.
              Jasně, byl to zatím jeden závod. V ostatních to až tak výrazné nebylo. V Austrálii sice měli potenciál, ale prokázali na volné trati, když měli zkažený závod. Kdyby jeli v poli, asi by to bylo jinak. Kdoví. Nicméně dojeli jak dojeli a nemám rád spekulace. V Číně to byla bída, kterou navíc Gasly korunoval tím spektakulárním sestřelením Hartleyho. To byl takový symbolický závěr toho zmaru. Tam si s určitostí dovolím tvrdit, že by bod v šasí RB byl roven zázraku.
              Pokud jde o Ricciho, jeho nejlepší možností je aktuálně Mercedes. Lauda ho tam chce protlačit a je toho schopen. Lewis silného kolegu snese. U Ferrari by ho asi taky brali, ale Ricci není typ, který podepíše smlouvu s č. 2 v textu. Případně mě ještě napadá jedna možnost, o které se nemluví, ale vidím tam brzy perspektivu - Renault. Navíc tam má i přímou zpětnou vazbu co se týká motoru, tak bude vědět, jestli to má budoucnost nebo ne. Pokud se opravdu zlepší a nebude to opět jen chiméra, tak to může být hodně dobrá volba. Tedy pouze v případě, že RB půjde k Hondě.
              Varianta RB - Honda ve mě budí pocit potenciálu, ale podobně jako u Tebe. Téměř určitě to nebude příští sezónu. Tou dobou by tam měl být Renault a ten má před Hondou minimálně rok náskok.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Tak nebyla to motorová trať, to za prvé a za druhé nevíme co Honda testuje, může nastavit motor jak chce, třeba na plný výkon a vůbec neřeší (prozatím) kolik to vydrží závodů. Kdy to dají dokupy neví nikdo, ani oni ne...

                Gró přispěvku je Riči....a tam by Honda imho neměla figurovat.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Grahame, Shakir se jezdí s relativně nízkým přítlakem a patří k tratím, kde je výkon motoru velice důležitý.
                  "A strong power unit and a car with low drag, together with good traction, are highly beneficial traits for Bahrain. The performance of Force India in 2014 very much highlighted this, but a chassis with good change of direction can also bring tangible laptime gains in the sweeping Turn 5-6-7 and 11-12-13 complexes."
                  Zdroj: grandprix247

                  Ad Honda - já o tom nahodilém výsledku psal také. Jeden střípek obraz nedělá. Ale i ten střípek už mohl o něčem napovědět. RB se krátí čas. I když mám takový pocit, že to s Renaultem podepíší a pokud se Honda zlepší, přejdou na ní až se jim to bude hodit a Renaultu zaplatí těch cca 50 milionů, které by zaplatili jako zákazník a pojedou s Hondou.

                  To vše se samozřejmě hodně týká i Ricciho. Pokud RB půjde podle mnou očekávaného scénáře, nemá se Ricci čeho obávat a může v RB klidně zůstat. Pokud ho tedy nebude více lákat Ferrari a Mercedes. U nich ale jde také o to, jaký bude o Ricciho skutečný zájem. Zatím se o tom jen hodně povídá, ale v F1 známe spoustu případů, kdy najednou dojde k totálním zvratům. Viz šaráda před sezónou 2007, kdy odchod MSC udělal totální kolotoč v předních stájích. 04

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel002995

                    uzivatel002995

                    89.111.73.XXX
                    Marketingove si nejsem Riccim u Ferrari jist. Kimiho potencial nema a je otazka, jak by to fungovalo s Vettelem. V Mercedesu misto Bottase je to asi nej volba. RB asi dobry, ale s Renaultem to na titul nebude ani ted, ani po zmene pravidel po 2021. Takze ten Mercedes se zda nejlepsi volba.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      194.228.59.XXX
                      V případě Mercedesu jde o to, jestli přání Nikiho sdílí i Toto a Zetsche. Především s ohledem na léta 2014-2016, kdy vše šlo relativně hladce vzhledem k dostatečnému náskoku před zbytkem světa.
                      O marketingovou hodnotu Ricciho bych se nebál. Ferrari umělo "prodat" i Massu, který také nebyl zrovna vysněný artikl pro PR a marketingového oddělení. 04 Otazník je opravdu hlavně ten Vettel. Pokud by se opakoval scénář z roku 2014, kdy by nováček Ricci porazil zabydleného mazáka, to by pro Vettelovu kariéru byla veliká rána. A asi i pro jeho psychiku. Ale osobně tomu moc nevěřím. Teď by to byla jiná pohádka minimálně v tom, že Vettel má rád silný přítlak a ten dnešní monoposty mají a je určitě schopen podávat výkony na jiné úrovni.
                      Co se týká Renaultu. Pokud se jim povede doladit ten motor, tak určitě nebudou mít problém požádat správní radu o řád zvednout rozpočet pro stáj. Potom mohou poskočit jako Mercedes v roce 2013 a může být vše trochu jinak. 04 Pro mě tato varianta společně s RB-Honda (s bezpečným překrytím přechodu na Hondu) je asi nejlepší varianta. I když u RB se asi velice brzy potká s politikařením. Jen co Max přestane být jalový a trochu se srovná. Ale to by ho stejně čekalo i v Mercedesu a Ferrari. Pochybuji, že by na něm Lewis a Vettel nechali nit suchou, pokud jim bude sekundovat nebo je porážet. 04

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • uzivatel002995

                        uzivatel002995

                        89.111.73.XXX
                        Vcelku souhlas, má to hlavu, patu.
                        Peníze ale nezaručují posun a to jak u motoru tak ani u šasí. Stačí se podívat na McL, jak se v tom plácá a možná ještě bude. Že snad už to u McL začíná vřít a otřásá se židle nad technickým ředitelem Gossem.

                        Máš pravdu v tom, že peníze jsou základ. Renault bude muset hodně pokročit jak u motoru tak u šasí, což ve výsledku znamená sakra moc práce a je otázka jestli se to dá zvládnout v tak krátkém čase. Odhaduji, že ne a že Renault bude možné brát vážně až po roce 2020.

                        Bottas je u Mercedesu nevýrazný a to jak marketingově tak na trati. Hned bych ho nahradil Riccim.

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • jon

                          jon

                          194.228.59.XXX
                          Souhlas. Peníze nejsou vše. Bez nich je jistá cesta dolů, ale s nimi se nahoru nemusí. Už to ukázala v minulosti Toyota, kdy ji v tom zdatně sekundovala Honda.
                          McLaren má hlavní problém ve vedení a je velice zranitelný i svoji strukturou. Jakmile Bahrajn přivře kohoutek, může obratem skončit jako Williams. Moc tomu nepomáhá ani vedení. Brown s Brojlerem jsou víc k smíchu než ku prospěchu. Od McLarenu se otočila spousta sponzorů a pochybuji, že ty jejich velkohubá prohlášení něčemu pomohou. Možná to vzbudí emoce mezi fanoušky, ale chleba si za to nekoupí a nenamažou.

                          Renault podle mě má potenciál. Přeci jen už mají zkušenost, co je potřeba k tomu, aby byli na špičce a nejsou to naivní troubové jako Haas, který očekával, že za zlomek investic bude vyhrávat a všichni kolem mu to budou upřímně přát. 04

                          Co se týká Bottase. Je o ničem, ale na druhou stranu, do image Mercedesu docela sedí. Nijak nekoliduje se statusem Lewise a je ve své podstatě neškodný a poslušný. Když ho požádají, uhne. Když řeknou, udělá. To je u Lewise někdy problém a byl to problém i s Nicem. A mám hodně silné tušení, že to s Riccim nebude jinak. Byť jeho vysmátá image může napovídat o opaku.

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                • uzivatel002995

                  uzivatel002995

                  89.111.77.XXX
                  Tak proč si tam Hondu tahal hned v prvním příspěvku ??? 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama