Neuville nechápe Ogiera, v roce 2016 chce bojovat o titul

iM2, 13. dubna 2015, 06:50 Google+

Thierry Neuville nerozumí tomu, proč si Sébastien Ogier pořád stěžuje na fakt, že startuje jako první na trati. Dále prozradil, co zdrželo nasazení pádel pod volantem u Hyundai. V roce 2016 chce Neuville bojovat o titul.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Neuville, Thierry

Neuville, Thierry | foto: Hyundai Motorsport/McKlein

Sdílejte článek

Jednička továrního týmu začala své povídání na téma Ogier: "Nechápu, proč si ještě pořád stěžuje, že musí jezdit první na trati. Původně jsem to docela chápal. Opravdu se snaží tomu přidat [na důležitosti]. Mezi ostatními jezdci o tom dost často mluvíme a myslím, že na to musíme reagovat," říká Thierry Neuville pro 'Motorsport Aktuell'. 

Dále Belgičan vysvětlil, proč se zpozdilo nasazení řazení pomocí pádel pod volantem, které původně měli mít jezdci Hyundai k dispozici už v Mexiku: "Už během posledních testů jsme s nimi jezdili. Jenže naši inženýři chtělí mít co nejlepší systém a nad elektronikou byly pořád jisté otazníky, proto jsme museli nasazení odložit.

Pádla nabízejí především lepší komfort jezdci. Navíc je řazení s nimi třikrát rychlejší než při sekvenčním systému. I když zde mluvíme v řádech milisekund, tak je třeba si uvědomit, že se časy sčítají." Thierry věří, že mu pádla, která budou debutovat v Argentině, pomohou přiblížit se k Ogierovi.


Švédsko bylo pro tým Hyundai dobré (foto: Hyundai Motorsport/McKlein)

Jejich používání v MS bylo v posledních letech (od roku 2011) kvůli nákladům zakázané. Letos je hned od začátku nasadily tovární týmy Volkswagenu, Citroënu i Fordu. Jezdec chce od roku 2016 bojovat o titul: "Letos by se muselo u Ogiera něco hodně pokazit, aby nezískal titul. Realisticky vzato bychom ale mohli příští rok zaútočit.

Když jsem přestupoval k Hyundai, tak mi bylo jasné, že nebudeme hned bojovat s Volkswageny. Cílem ale bylo do dvou let s nimi bojovat. To zatím nezvládáme. Švédsko bylo skvělé, ukázalo, čeho jsme schopni. Ale musíme být ještě lepší. Všechno chce svůj čas, tým připravuje nějaké novinky na auto. Ty nám snad pomohou příblížit se Volkswagenu.

Především musíme zabrat na motoru, tam jde hodně získat. Ale i jinde se dá něco získat. Vloni jsme jednou vyhráli, bude tedy těžké mít letos lepší sezonu. O příchodu Toyoty a její konkurenceschopnosti je ještě brzy uvažovat. V rallysportu ale znamená hodně, možná něco jako Ferrari ve Formuli 1. Aktuálně mají všichni jezdci smlouvu, ale Toyotě zbývá ještě dost času."


Rozhodující ale bude výkonnost inovované i20 WRC na šotolině (foto: 
Hyundai Motorsport/McKlein)

Vytisknout

Diskuze: Neuville nechápe Ogiera, v roce 2016 chce bojovat o titul

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Valašská Rally (CZE)

Spokojenost i rozpaky u Samohýl Škoda Teamu po Valašce

Kohn, Filip

Filip Kohn v Maďarsku vítězný, nyní jej čeká Rally Croatia

Valašská Rally (CZE)

Valašská rally - fotogalerie Kuby Machálka

Valašská Rally (CZE)

Valaška láká do ValMezu už na sobotu

Březík, Adam - Krajča, Ondřej

Samohýl Škoda Team přezbrojil na Škodu Fabia RS Rally2

Rallysprint Halenkovice (CZE)

Rallysprint Halenkovice

reklama

Doporučujeme

Wilson, Malcolm

M-Sport má od nového auta velká očekávání

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud