DISKUZE K ČLÁNKU Katem je -10 °C. Vážný stav hlásí baterie i v létě, ale poznáte to?

Běžně říkáme – přišla zima, to zase bude akumulátor trpět. Po pravdě, léto je snad stejně „nepříznivým obdobím“, protože za vysokých teplot dochází k vysoušení baterie, byť se jedná o moderní uzavřené typy (VRLA), protože akumulátor spotřebovává elektrolyt. Jak je to tedy s obecně uznávanou pravdou, že autobaterie v zimě trpí, a jak ji můžeme ochránit? Odborníci ÚAMK přinášejí 8 rad, jak na to.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.
Zavřít reklamu