Poté, kdy v roce 1998 ukončilo Porsche svoji tovární účast ve vytrvalostních závodech, plánoval výrobce vstup do jiného zajímavého automobilového seriálu s továrním týmem do tří nebo čtyř let. Stanovená lhůta je však pryč a po Porsche Racing dosud ani vidu a ani slechu.
Wendelin Wiedeking, současný předseda představenstva automobilového výrobce přiznal, že důvodem odložení návratu na závodní okruhy jsou nedostatečné finanční rezervy. Wiedeking prohlásil pro čtvrteční Financial Times Deutschland: „Náš návrat jsme odložili pro jeho finanční nákladnost.“
Vývojové oddělení již mělo mít hotové základní plány nového vozu, který se měl představit v příštím roce na závodní dráze. „Plánovali jsme vstup do velice atraktivního seriálu a řada dalších výrobců by nás následovala,“ dodal Wiedeking.
Nicméně neprozradil, o který šampionát mělo Porsche zájem, jen vyloučil, že by to byla Formule 1.
Tovární tým Porsche i nadále sbírá síly
Věhlasná značka německých luxusních supersportovních vozů se měla nejpozději koncem roku 2003 vrátit s továrním týmem.
Další zprávy
-
Jan Bendig měl nehodu: Velký šok, auto na odpis! Kdo havárii zavinil?
-
Robert Fico se dočkal! Postřeleného premiéra převážejí do Bratislavy
-
Co bude s důchody? Poslanci napoprvé podpořili vládní reformu!
-
Stoltenberg přijel do Prahy na jednání NATO i pro státní vyznamenání
-
V Show Jana Krause byli mistři světa: Prožijte vítězný gól jejich očima!
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?