Velké a luxusní kupé Mercedes CL je odvozeno od největšího sedanu třídy S. Sdílí s ním nabídku motorů a velkou část dílů.
Nabídka pohon všech kol bude zatím určena jen pro motorizaci CL500, tedy pro výkonný osmiválec.
Celé ústrojí váží jen 70 kg, je tedy jedním z nejlehčích pohonů všech kol. Při monstrózní hmotnosti samotného kupé CL už jde o zanedbatelnou hodnotu.
CL 500 4 matic zrychlí na stovku za 5,4 a elektronický omezovač ho zastaví na 250 km/h.
Pohon všech kol pochází z limuzíny třídy S, výkonných verzí CL 600 s dvanáctiválcem, CL 63 AMG a CL 65 AMG se změna nedotkne, budou stále nabízeny jen s pohonem zadní nápravy.
Nabídku Mercedesu CL obohatí pohon všech kol
Luxusní kupé Mercedesu CL dostane do nabídky možnost připlatit si za pohon všech kol 4matic. Mělo by to přitáhnout další sortu zákazníků, kterým pohon jediné nápravy z nějakého důvodu nevyhovuje.
Další zprávy
-
MS v hokeji: Česko - Velká Británie 4:1. Výhru režíroval kapitán Roman Červenka
-
Dara Rolins se vrátila na pódia! Jaké pokyny jí dal Pavel Nedvěd?
-
Eva Burešová nelení: Bude velká a jiná show!
-
Tornádo na Ústecku? Meteorologové mají podezření z dnešního odpoledne!
-
Zlověstné signály z královského paláce: Je na tom král lépe než princezna Kate?
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?