..významně zaútočit na trhy v Evropě a Číně. Podle představitelů automobilky se má Cadillac stát jedním z konkurentů evropských značek jako jsou BMW a Mercedes-Benz.
Kvůli snaze prosadit se na evropských trzích vyvíjí Cadillac usilovně nové dieselové motory, tak aby byli schopni uspokojit náročnou poptávku zákazníků na starém kontinentu. Cílem pro automobilku je prodat na konci dekády kolem 10 tisíc vozů v Evropě.
Pozadu nechtějí nechat ani rozvíjející se trh v Číně, kde zájem o luxusní vozy v poslední době prudce roste. V současnosti se vedoucí představitelé Cadillacu rozmýšlejí, které vozy budou do Číny dovážet a které montovat případně vyrábět přímo na místě. V nabídce automobilky bude kompletní řada vyráběných vozidel.
Foto: Cadillac
Cadillac plánuje útok na Evropu
Luxusní divize koncernu General Motors – Cadillac má v plánu v budoucích letech..
Další zprávy
-
Kdy bude princezna Kate znovu stoprocentní? Bod zlomu v léčbě má být za ní!
-
Kdy bude princezna Kate znovu stoprocentní? Bod zlomu v léčbě má být za ní!
-
Vlaďka Erbová znovu před oltářem: Třetí svatba známé modelky!
-
V Česku dnes nevyjely některé vlaky! Může za to počasí o víkendu
-
Bouřlivé počasí v Česku ještě nepolevuje! V Praze stoupne Vltava na první stupeň
-
TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!