..k pozměněné strategii u svých vyšperkovaných modelů s označením M. U vozu M3 dojde v roce 2006 ke změně: místo šestiválcového motoru bude M-trojka vybavena motorem V8. U M5 se přejde od V8 k nově vyvíjenému V10. Mnichovští výrobci zůstanou věrní u vozů z kategorie M atmosfericky plněným motorům.
Současný motor modelu M3 - řadový zážehový šestiválec S54 o objemu 3246 cm3 dosahuje maximálního výkonu 252 kW (343 koní) při 7900 ot./min. Maximální točivý moment dosahuje hodnoty 365 Nm při 4900 ot./min. Vozidlu uděluje zrychlení 0-100 km/h za 5,2 sekund a maximální rychlost 250 km/h. Na českém trhu je k dostání za 1 924 000,- Kč ve verzi kupé a za 2 154 100,- Kč ve verzi cabrio.
Foto: BMW ČR
BMW mění strategii motorů u řady M
Se stále zvyšujícími se výkony motorů sportovních automobilů, sáhlo BMW..
Další zprávy
-
ODS měla řešit vyloučení Pavla Novotného! Už známe výsledek
-
ODS měla řešit vyloučení Pavla Novotného! Už známe výsledek
-
Machmud Muradov řekl pravdu! Mohl za rozchod on, anebo Bagárová?
-
Dara Rolins: Kam se skryla před hejty na sociálních sítích?
-
Drama ve Versailles: Ničivý požár jako v případě Notre-Dame se naštěstí neopakoval
-
TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!