Martin Hudec: "Dnes jsem se v autě po ránu cítil výtečně, proti včerejšku jsme výrazně zrychlili. Důkazem toho byl třetí čas ve třídě v první sobotní zkoušce a i pak jsme se drželi v těsné blízkosti pódiových pozic. Pomalu jsme tak stahovali ztrátu vzniklou z neznalosti jízdy na sněhu, kterou jsme nabrali první den. Stále se zde učíme a zkoušku od zkoušky se v autě cítím lépe. Bohužel jsem v patnácté rychlostní zkoušce trochu vylétl do bariéry a nabrali jsme tak sníh do chladiče. Když jsem si za jízdy chtěl zapnout větrání chladiče, zavadil jsem o špatný vypínač a ten zapříčinil zkrat, který sabotoval naše benzínové čerpadlo. S velkými obtížemi jsme po opravě přímo na trati rychlostní zkoušku dojeli, protože jsme za každých okolností chtěli dokončit etapu. Tato strategie se bohužel ukázala být špatnou a k obrovské ztrátě jsme stejně byli nuceni před poslední zkouškou odstoupit. V neděli ale nastupujeme v rámci Rally2. Půjdeme si vyzkoušet norské rychlostní zkoušky a nasbírat další porci zkušeností pro příští rok. Bohužel jsme ve WRC2 na posledním místě a tak zítra nebudeme zbytečně riskovat. Zdravím ze švédského ráje všechny fanoušky rallysportu."
Jakub Kotál: "Dnešek se nám opravdu líbil a nasbírali jsme další cenné zkušenosti. Podařilo nám i trochu zrychlit, takže jsme zajeli pár hezkých časů a celkově jsme byli s průběhem spokojeni. Až do nešťastné patnácté rychlostní zkoušky, kde se potvrdilo, že i sebemenší chyba zde znamená problém. Moje malé zaváhání znamenalo výlet do bariéry a pak s tím spojené komplikace. Hned na to byla potrestaná další naše nezkušenost, když jsme po velké ztrátě rovnou neodstoupili a nevyužili Rally2. Ale jak mi řekl Pepa Semerád, i takhle se sbírají cenné zkušenosti. Zítra už nemá smysl nic vymýšlet, cílem je stále dojet na rampu v Karlstadu. Těšíme se na krásné norské rychlostní zkoušky a chceme pokračovat v tempu, které jsme dnes nastavili."
Martin Semerád: "Do druhé etapy kluci vstoupili výborně a dost zásadně snížili ztrátu na kilometr na nejrychlejšího Grondala - téměř na polovinu - a jeli rovinu se zbytkem produkčních aut, za což jsem opravdu rád. I tak se jim dařilo se vyvarovat chyb. V poledním servisu se kromě zběžné revize prováděla pouze preventivní výměna zadní nápravnice. Velkou čarou přes "rozpočet" se stala chyba na předposlední zkoušce dnešního dne, kdy Martin zavadil o jeden z vypínačů na přístrojové desce, došlo ke zkratu a následnému vynechávání benzínové pumpy. Provizorní oprava trvala přes půl hodiny a bohužel se nám nepodařilo se s posádkou spojit. Chtěli jsme jí doporučit zastavit a rovnou využít pravidlo Rally2, které nakonec stejně kvůli příliš pozdnímu příjezdu na start poslední zkoušky musela využít. Ztráta z dnešního dne je propastná, ale pořád je před námi neděle a na.