..koncept s názvem Audi Le Mans quattro, který její konstruktéři stvořili na oslavu trojnásobného vítězství v závodu na 24 hodin v Le Mans.
Srdcem 1,9 m širokého a 4,37 m dlouhého konceptu je uprostřed uložený pětilitrový desetiválec V10 biturbo s přímým vstřikováním benzinu FSI, který při otáčkách 6800 min-1 dává výkon 449 kW/610 k. Především díky mohutnému točivému momentu, vrcholící na hodnotě 750 Nm už při 1750 min-1, je dynamika tohoto silničního dravce fascinující: Z 0 na 100 km/h zrychluje za 3,7 s a na 200 km/h vystřelí během pouhých 10,8 s. Přesto, že maximální rychlost je z bezpečnostních důvodů omezena na 250 km/h, je vůz projektovaný na rychlost 345 km/h.
V sériové podobě se zřejmě pod kapotou objeví poněkud slabší motory, mnoho změn oproti konceptu by však finální podoba Audi Le Mans quattro mít neměla. Konstrukční základ vozu je shodný s koncernovým bratrem Lamborghiny Gallardo.
Foto: Audi
Audi Le Mans quattro do výroby!
Podle posledních informací se automobilka Audi rozhodla uvést do sériové výroby sportovní..
Další zprávy
-
Oktagon 58: Vémola se dočkal! V odvetě století v Edenu ukončil Végha ve druhém kole
-
Lady Gaga konečně promluvila o těhotenství!
-
Lékaři neskrývají obavy: Na ptačí chřipku zemřel první člověk!
-
Domácí násilí? Matthew Perry (†54) čelí drsným obviněním!
-
Halle Berry musela vyhledat terapeuta!
-
TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!