Její hlavní zbraní pro letošní rok je, podle vicepresidenta marketingu v USA Jamese Lentze, model velkého pickupu – Tundra.
S příchodem nové Tundry s větší ložnou plochou a čtyřmi dveřmi (Double Cab) se Toyota stala vážným konkurentem domácích výrobců v tomto pro americké motoristy oblíbeném a velmi prestižním segmentu.
Toyota letos předpokládá prodej 120 000 Tunder, přičemž polovina z nich má připadnout právě na čtyřdveřové verze. Prodeje japonské značky na trhu v USA v prvních čtyřech měsících vzrostly oproti loňskému roku o 7,9 procent na 526 021 prodaných vozů.
Foto: Toyota
Toyota spoléhá na Tundru
Japonská Toyota se chystá do boje o další zákazníky na americkém kontinentu, nejsilnějším světovém trhu s automobily.
Další zprávy
-
Zvrat v případu atentátu na Fica: Atentátník je na psychiatrii
-
Děsivý příběh: Chlapeček (4) spadl do kotlíku, ve kterém se vařil guláš
-
Helena Vondráčková prozradila, do kdy plánuje zpívat!
-
Svět má pandemii covidu za sebou. Vědci zjistili, jakou stopu v lidstvu zanechal
-
Ornella Koktová a teorie o Babišovi: Expremiér nedodržel slovo!
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?