CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. rozšiřuje akční nabídku užitkových vozů o model Jumpy Entreprise. Základem akčního modelu je polokombi pro pět až šest cestujících s rozvorem 2 824 mm. Polokombi je nabízeno v užitkovém provedení N1 s odpočtem DPH.
Akční model Entreprise spojuje praktické výhody modelu Jumpy s rozšířenou bezpečnostní a komfortní výbavou. Standardem je systém ABS s elektronickým rozdělovačem brzdného účinku EBD, přední mlhové světlomety, centrální zamykání s dálkovým ovládáním a variabilní posilovač řízení. Šestimístná obsaditelnost vozu je k dispozici bez příplatku.
Akční model Jumpy Entreprise je nabízen se vznětovým motorem 2.0 HDi s nejvyšším výkonem 70 kW (95 k). Doporučená koncová cena byla stanovena na 444 900 Kč bez DPH. Celkové cenové zvýhodnění pro zákazníka činí 105 200 Kč bez DPH.
Dvě řady sedadel v interiéru polokombi Jumpy Entreprise jsou rozděleny v poměru třímístná lavice ve druhé řadě a jednoduché nebo dvojité sedadlo spolujezdce. Třímístná lavice ve druhé řadě je sklopná a zcela vyjímatelná. Objem nákladového prostoru proto lze volně měnit v rozmezí od 2,06 m3 v konfiguraci pro šest cestujících až do 3,95 m3 s vyjmutou zadní lavicí.
Citroën Jumpy, jehož druhá generace byla uvedena v roce 2004, se vyznačuje robustní konstrukcí, která snáší každodenní nasazení v náročných podmínkách. Vnější rozměry vozu (celková délka 4 522 mm, šířka 1 844 mm, výška 1 940 mm) umožňují provoz i ve stísněných nebo městských podmínkách.
Foto: Citroën CR
Akční model Citroënu: Jumpy Entreprise
Citroën uvádí nový akční model šestimístného polokombi v užitkovém provedení N1 s motorem 2.0 HDi (70 kW / 95 k) - Jumpy Entreprise.
Další zprávy
-
Ornella Koktová a teorie o Babišovi: Expremiér nedodržel slovo!
-
Robert Fico: Nové informace o zdravotním stavu premiéra!
-
Mistři světa znají další PROGRAM oslav: Kdy půjdou za Fialou a Pavlem?
-
Miloš Zeman u soudu nepochodil: Omluva od Stehlíkové nebude!
-
Houbařská sezóna v Česku začíná! Experti řekli, jak se věci mají
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?