Před pár týdny FIA konečně dala motorům o objemu 1,6l zelenou. Nasazení těchto motorů je plánováno na rok 2011. Značka Škoda teď potvrdila, že tento motor vyvíjí. Posléze se pochopitelně objeví ve Fabii.
„To, že FIA vybrala menší motor, je pouze logickým vyústěním tendence, která je i v automobilovém průmyslu. V motorsportu se chceme i nadále angažovat, takže pochopitelně počítáme s motorem o objemu 1,6l,“ prohlásil Michal Hrabánek.
S vozem Fabia S2000 slaví značka Škoda návrat do rallysportu opravdu ve velkém. „Nás vůz je s motorem o objemu 2,0l velmi konkurenceschopný. Doufáme, že to tak zůstane i nadále. Paralelně s projektem S2000 se rozběhly práce na turbomotoru 1,6l. Ten nebude nasazován pouze v MS. Vozy s tímto motorem budou moci jezdit i v různých národních šampionátech,“ pokračuje Hrabánek.
Škoda potvrdila vývoj motoru 1,6l turbo
To, v co všichni čeští fanoušci věřilo, se konečně splnilo. Značka Škoda potvrdila vývoj motoru o objemu 1,6l s turbem, který bude nasazen v roce 2011 v MS rally.
Další zprávy
-
Je černý kašel v Česku na ústupu? Experti mají naději
-
Taťána Kuchařová naznačila, co se jí na dnešních modelkách nelíbí!
-
Mistři světa na Staromáku! Červenka, Pastrňák a spol. děkovali fanouškům
-
Jiří Krampol měl v nemocnici návštěvu! Jak na tom je?
-
Feriho poslední hodiny na svobodě jsou u konce. Exposlanec nastoupil do vězení
-
Samohýl Škoda Team zpomalil v Krumlově problém s řazením
-
Josef Urban: „Chceme dobýt svět!“
-
Samohýl Škoda Team obhájil na Kopné prvenství
-
Rally Šumava v galerii