Francouz, pro kterého to byla první soutěž poté, co dojel v lednu čtvrtý na Rallye Automobile Monte-Carlo, odjel necelých 5 km z přibližně 29 km dlouhé zkoušky Hollebeke, když dostal nedotáčivý smyk a skončil v elektrickém sloupu. Při tomto incidentu došlo k poškození jeho levé přední pneumatiky, která měla za následek výlet do příkopu v následující levotočivé zatáčce.
„Bylo to jen ve 40 km/h a je to opravdu špatné, protože to byla hloupá chyba. Nejel jsem na 100%, ale měl jsem z auta dobrý pocit. Bohužel jsem skončil moc daleko od cesty, ale to je život,“ říká účastník závodu 24 hodin Le Mans.
I přes brzké odstoupení, se chce Sarrazin do IRC ještě letos vrátit. „V srpnu budu mít nějaké testy, abych se připravil na další rally, ale ještě nevím, která to bude. Rád bych byl, aby to bylo více soutěží, protože rally mám rád a baví mě,“ zakončil Francouz.
Za brzkým odstoupením Sarrazina z Ypres je defekt
Stéphane Sarrazin řekl, že za incidentem, kvůli kterému byl nucen odstoupit z Geko Ypres Rally hned na úvodní zkoušce, je defekt.
Další zprávy
-
Zase je všechno jinak? PRAVDA o novém bydlení Jiřího Krampola!
-
Volby do Evropského parlamentu vyhrálo hnutí ANO. Účast byla rekordní
-
REPORTÁŽ: Česko si zvolilo europoslance! Sny vládních stran se nenaplnily
-
Deštivou Velkou cenu Kanady vyhrál Max Verstappen
-
Volby do EP mají první masivní dopad. Macron rozpustil parlament a vyhlásil předčasné volby
-
Úspěšná premiéra Jakuba Jirovce s Yarisem Rally2
-
Krumlovská noc rozhodla
-
V Hustopečích v pátek večer po dvou minutách
-
Samohýl Škoda Team zpomalil v Krumlově problém s řazením