Citroën přiznal: Pracovní okno našeho auta bylo až moc úzké. Do Polska míří s vylepšenou C3 WRC

iMotorSport.cz, 27. června 2017, 22:04 Google+

Tovární tým Citroënu míří do Polska s jedním lehce vylepšeným speciálem C3 WRC a také s pozměněným jezdeckým triem. V Polsku by rádi předvedli obrazně řečeno nový start do sezóny WRC 2017.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Citroën C3 WRC dostal po Sardinii homologaci pro nové díly

Citroën C3 WRC dostal po Sardinii homologaci pro nové díly | foto: Joel Martin, RallyZone.cz

Sdílejte článek

Po čtyřech soutěžích plných zklamání, ve kterých tovární tým nedokázal naplnit svoje očekávání, teď chtějí Francouzi z Polska lepší výsledek. Pro splnění tohoto cíle byla změněna jezdecká sestava, do které se vrací Stéphane Lefebvre a naopak vypadává Kris Meeke, ale úprav se dočkal také speciál C3 WRC. V Polsku budou tedy červené barvy hájit Andreas Mikkelsen, Craig Breen a Stéphane Lefebvre. 

"Naše sezóna jde na Rally Poland do nové fáze. Museli jsme udělat krok zpět, abychom poznali, že se některá rizika, která jsme podstoupili při vývoji C3 WRC, nevyplatila. Naše auto je sice nesporně rychlé, ale okno, ve kterém opravdu fungovalo, bylo až moc úzké. Změnili jsme naše metody, principy a také uspořádání týmu," říká Yves Matton, šéf továrního týmu Citroën. 

img-responsive

Mikkelsen svým výkonem na Sardinii tým Citroën uspokojil | foto: Joel Martin, RallyZone.cz

V Polsku tak Citroën na svých C3 WRC nasadí vylepšený diferenciál na zadní nápravě, navíc bylo změněno rozložení kroutícího momentu mezi přední a zadní nápravu. Vše bylo prověřeno na testech v Polsku a Estonsku, které se konaly ihned po skončení Rally Sardinia. Citroën pro nasazení novinek použil žolíka, který mu umožňuje auto v průběhu sezony signifikantněji změnit. Novinky však bude mít v Polsku k dispozici pouze Andreas Mikkelsen, jehož angažmá Matton vidí jako druhý odrazový můstek pro zlepšení formy Citroënu. Pro zabudování nově homologovaných věcí na další dva vozy Citroënu nezbyl dostatek času. 

"Andreas nás podnítil k tomu, abychom zkusili nějaké myšlenky. Po jeho prvním opravdovém testu s C3 WRC nasadíme nějaké změny, na kterých jsme pracovali už několik měsíců. S lepším autem mohou naši jezdci bojovat o umístění, která by naplnila vysoká očekávání Citroënu," pokračuje Matton. 

img-responsive

Kris Meeke naopak tým na Sardinii nepřesvědčil, a tak bude v Polsku pauzírovat | foto: Joel Martin, RallyZone.cz

V to doufá také Andreas Mikkelsen, který se po svém debutu na Sardinii aktuálně v C3 WRC cítí mnohem lépe. "Test v průběhu uplynulého týdne byl velmi dobrý. Našel jsem nastavení, které sedí k mému jezdeckému stylu a Stéphane a Craig také proti změnám nic neměli." Mikkelsen má Polsko rád, když zde vloni po velké smůle Tänaka slavil vítězství, a tak by chtěl o víkendu útočit: "Vloni jsem tam vyhrál a v letech 2015 a 2014 jsem byl druhý. Na cestách se cítím dobře a sebedůvěra je tam nejdůležitější."

Google+ Vytisknout

Diskuze: Citroën přiznal: Pracovní okno našeho auta bylo až moc úzké. Do Polska míří s vylepšenou C3 WRC

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Neuville vytěžil z chyby svého týmového kolegy

Rally Australia: Mikkelsen po vlastní chybě vypadl, v čele Neuville

Uvidíme Seba Ogiera i příští rok u M-Sportu?

Ogier: Příští rok budu jezdit v M-Sportu nebo vůbec

Setkání mistrů

Atraktivní seznam přihlášených na Setkání mistrů

Evans, Elfyn - Barritt, Daniel

Reakce DMACKu na první vítězství? Odchod s týmem z WRC!

Rally Příbram (CZE)

Václav Pech se letos již nesveze

reklama
reklama

Doporučujeme

Rally Český Krumlov (CZE)

Jan Černý se postaví na start Rally Bohemia

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Mikuláš Rally se hlásí již poosmé o slovo!

  2. Reakce DMACKu na první vítězství? Odchod s týmem z WRC!

  3. Rally Australia: Mikkelsen po vlastní chybě vypadl, v čele Neuville

  4. Citroën chce po Breenovi a Lefebvrovi zvýšit rychlost a více riskovat

  5. Ogier: Příští rok budu jezdit v M-Sportu nebo vůbec

  6. Michal Horák s Karlem Zapletalem čtvrtí nejrychlejší v rallysprintu 2017

reklama

Zprávy odjinud