Udrží ABARTH pozici lídra?

Alen, Anton | foto: www.italiaspeed.com

Tovární stáj ABARTH & C. SPA (Fiat) - lídr šampionátu IRC v hodnocení značek se bude snažit v okolí Zlína udržet svou vedoucí pozici.

Proti konkurenčnímu Peugeotu to bude mít hodně složité. Přece jen žádný z jejich reprezentantů není vyloženě asfaltovým pilotem, dvojnásobný vítěz Barum rally Zlín Renato Travaglia zase bude za volantem Fiatu Punto Abarth S2000 debutovat.

 

Ohlasy některých jezdců italské značky v servisnjí zóně během čtvrtečního shakedownu:

 

Andrea Navarra: „Tratě nejsou z mého pohledu moc optimální. Úzké, na řadě míst je vytaháno množství bláta. Tyto podmínky nemám moc rád.“

 

Anton Alén: „Na asfaltu budu startovat teprve podruhé v kariéře, takže to bude nesmírně náročný závod. Mým cílem je najet co nejvíce asfaltových kilometrů, což bude značit mnoho cenných zkušeností do budoucnosti.“

 

Renato Travaglia: „S autem jsem se seznamoval teprve na testu v okolí Zlína a na trati shakedownu. To může být můj mírný handicap, naopak mohu profitovat ze znalosti tratí. Řada pasáží je shodných s rokem 2005. Do závodu nepůjdu po hlavě, ale rád bych postupně zrychloval.“

 

Volkan Isik: „Zdejší tratě jsou naprosto odlišné od toho, na co jsem z Turecka zvyklý. Velmi často se mění podmínky, každá zatáčka vás může něčím překvapit. Čeká nás hodně těžká soutěž. Budu rád, pokud náš výkon bude stačit na body.“

 

V zázemí továrního týmu ABARTH bude moci znalý fanoušek najít i další dvě osobnosti rallysportu. Jednak nedávného vítěze Madeiry Giandomenica Bassa, ale zejména otce Antona Aléna, legendárního finského soutěžáka a dlouholetého továrního jezdce Fiatu a Lancie Markku Aléna.

Tisková zpráva Barum Rally Zlín

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy