Proti konkurenčnímu Peugeotu to bude mít hodně složité. Přece jen žádný z jejich reprezentantů není vyloženě asfaltovým pilotem, dvojnásobný vítěz Barum rally Zlín Renato Travaglia zase bude za volantem Fiatu Punto Abarth S2000 debutovat.
Ohlasy některých jezdců italské značky v servisnjí zóně během čtvrtečního shakedownu:
Andrea Navarra: „Tratě nejsou z mého pohledu moc optimální. Úzké, na řadě míst je vytaháno množství bláta. Tyto podmínky nemám moc rád.“
Anton Alén: „Na asfaltu budu startovat teprve podruhé v kariéře, takže to bude nesmírně náročný závod. Mým cílem je najet co nejvíce asfaltových kilometrů, což bude značit mnoho cenných zkušeností do budoucnosti.“
Renato Travaglia: „S autem jsem se seznamoval teprve na testu v okolí Zlína a na trati shakedownu. To může být můj mírný handicap, naopak mohu profitovat ze znalosti tratí. Řada pasáží je shodných s rokem 2005. Do závodu nepůjdu po hlavě, ale rád bych postupně zrychloval.“
Volkan Isik: „Zdejší tratě jsou naprosto odlišné od toho, na co jsem z Turecka zvyklý. Velmi často se mění podmínky, každá zatáčka vás může něčím překvapit. Čeká nás hodně těžká soutěž. Budu rád, pokud náš výkon bude stačit na body.“
Tisková zpráva Barum Rally Zlín