Ohlasy předních jezdců po RZ5

Vouilloz, Nicolas - Klinger, Nicolas | foto: www.nicolasvouilloz.com/

Hodinu po sobotním poledni jsme zachytili v kontrole přeskupení pod zlínským Velkým kinem následující ohlasy jezdců z čela startovního pole.

Po absolvování rychlostních zkoušek sobotního dne s názvem Pindula, Zádveřice, Semetín a Troják je pořadí na prvních třech místech následující. Vede dvojice továrních jezdců stáje Peugeot Team Belux Nicolas Vouilloz, Freddy Loix na vozech Peugeot 207 S2000, na třetím místě je Luca Rossetti z Itálie. Po 5. rychlostní zkoušce odstoupila ze soutěže řada favoritů. V rally dále nepokračují skvěle jedoucí Václav Pech (Mitsubishi Lancer EVO IX), Anton Alén z Finska a Giandomenico Basso z Itálie (oba Fiat Grande Punto S2000), všichni pro poruchu převodovky. 

Jan KOPECKÝ (Škoda Fabia S2000, startovní číslo 0):
Auto zatím funguje. Snažil jsem se jet rychle, ale v pasážích, kde jsem cítil, že auto není optimálně vyladěno, jsem jel raději opatrněji. Jediný větší problém nastal před cílem Trojáku. Před cílem se uvařily brzdy a byl jsem dlouhý do odbočení. Udělali jsme tam polohodiny a zhasl mi motor.

Nicolas VOUILLOZ (Peugeot 207 S2000, startovní číslo 1):
Všechno je v pořádku, jsme spokojeni. Snad jen do další sekce možná zvolíme jiné pneumatiky.

Freddy LOIX (Peugeot 207 S2000, startovní číslo 4):
Na první rychlostní zkoušce jsme ztratili hodně času, jelikož na nás mával traťový komisař kvůli havárii Kresty. Doufám, že jsou Roman Kresta se svým spolujezdcem v pořádku a nic se jim nestalo. Jinak jsme spokojeni, s Nicolasem předvádíme dobrý souboj.

Renato TRAVAGLIA (Fiat Grande Punto S2000, startovní číslo 5):
Bohužel jsme zvolili špatné pneumatiky a ztratili jsme kvůli tomu hodně času.

Krum DONCHEV (Peugeot 207 S2000, startovní číslo 7):
Rychlostní zkoušky jsou velmi obtížné a vzrušující. Na minulém testu jsme se roztočili, odnesl to ale jen zadní nárazník.

Volkan ISIK (Fiat Grande Punto S2000, startovní číslo 8):
Bohužel jsme nemohli být rychlí, protože nemáme dobré nastavení. Pořád nám to skáče. Navíc jsme při seznamovacích jízdách zapomněli na jeden retardér. (měl pomuchlanou přední část vozu)

Jozef BÉREŠ jun. (Suzuki Swift S1600, startovní číslo 11):
Rychlostní zkoušky jsme projeli v klidu, myslím, že je ještě čas na zrychlování. Myslím, že předvádíme docela pěkný souboj s Tlusťákem, dělíme se o sekundy.

Luca ROSSETTI (Peugeot 207 S2000, startovní číslo 12):
Na nejdelší rychlostní zkoušce jsme měli malý problém, protože jsme dojeli před námi startujícího Béreše a ztratili jsme za ním přibližně sedm sekund. Přesto se cítíme dobře, auto funguje a moc se nám líbí zdejší rychlostní zkoušky. Věřím, že ještě můžeme bojovat o vítězství.

Pavel VALOUŠEK (Peugeot 207 S2000, startovní číslo 17):
Snažíme se příliš nezajímat o výsledky, protože zatím pořád poznáváme auto. Žádnou zásadní chybu jsme neudělali, problémy se nám vyhýbají, trošku nás pozlobil jenom interkom.

Josef PETÁK (Peugeot 207 S2000, startovní číslo 18):
Moc se nám nedaří. Rychlostní zkoušky jsou hodně náročné, špička navíc dost zkracuje zatáčky a máme na trati hodně nečistot. A to i tam, kde bych to nečekal.

Roman ODLOŽILÍK (Peugeot 207 S2000, startovní číslo 22):
Ráno jsme opravovali alternátor a nestihli jsme o čtyři minuty časovku, což mě rozhodilo. Pak jsem ještě navíc udělal chybu na Pindule, ale teď už naštěstí ty časy nejsou zlé. Jeli jsme třikrát podobný čas jako Valda či Travaglia. Rádi bychom toto tempo udrželi.

Jaroslav ORSÁK (Mitsubishi Lancer EVO IX, startovní číslo 25):
Bohužel jsme na každé erzetě něco vyvedli. Snad to dáme do kupy a pojedeme dál.

Václav ARAZIM (Mitsubishi Lancer EVO IX, startovní číslo 27):
S výkonem jsme spokojeni, myslím, že odvádíme přibližně svůj standard. S časy už jsme spokojeni míň, protože jsme na Pindule jeli zhruba deset kilometrů po prázdné pneumatice a ztratili jsme něco málo přes minutu.

Jiří VOLF (Mitsubishi Lancer EVO IX, startovní číslo 39):
Na druhé dnešní zkoušce se nám bohužel vytrhlo rameno z nápravnice, takže jedeme s autem bez geometrie. Doufám, že to teď opravíme, abychom mohli zrychlit.

Tisková zpráva Barum rally Zlín

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy