DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikaci ovládl po těsném souboji s Hamiltonem Bottas

Kvalifikaci na závod v Imole pro sebe získal Valtteri Bottas. Výkonnostní převaha Mercedesu byla ohromná.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikaci ovládl po těsném souboji s Hamiltonem Bottas

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 01.11.2020 11:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 31.10.2020 17:11
Je moc fajn číst tolik chvály na jezdce kterého… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 31.10.2020 15:18
Gratulace Valtterimu, zvládl to lépe 03 Gasly… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 31.10.2020 15:20
Dobrá bitva za první trojicí, ale s velkou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.245.XXX
    Adi koukni na analýzu sektorů pilotů, mluvil si tu o nějakých 3 desetinách McL na Renault, dle analýzy absolutní nesmysl. Stejně jako o Barceloně a kdo jezdil líp, ruku na srdce, Renault na P3 nemá a těží ze "smůly" DNF McLarenu a nekonzestenci RP to je celé, v Rusku kdyby - ano nemá se používat, ale kdyby, tak McL má náskok více jak 16 bodů a to nemluvím o Německu, kde kvůli PJ přišel Norris o bednu (před vypadnutím byl před Perézem o 3s) 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Taky se Vám líbí stará dobrá Imola?

    To je radost sledovat F1 na krásným okruhu...a ne na sterilní vyasfaltovaný placce nebo "Tilkedromu".

    Člověk tak nějak i zapomene že vepředu je to pořád stejná nuda...

    Už se těším na zítřejší závod.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Ze všech vzpomínek, ale unešený nejsem.
      V každém případě byly trenál i kvalda hodně napínavou záležitostí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Tak unešený...ale ano...opravdu je pro me radost sledovat formule na okruhu jako je Imola (nebo v Mugellu).

        Kdyz jsem kdysi sledoval F1 na techto okruzich...nenapadlo me jak me jednou budou chybet.

        Ne ze by Tilke delal vsechny okruhy uplne spatne...ale svym zpusobem jsou prilis jednotvarne...sterilni.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Já těm novým okruhům nikdy moc na chuť nepřišel. Byl jsem na starém Brně a to bylo zcela něco jiného než na dnešním okruhu. Pravda, hodně jsem se nachodil, ale dvaceti kilometrech bylo z čeho vybírat. Dnes kdekoliv čapneš, tak máš blízko ke stánkům i toaletám, ale stejně tak můžeš mít i párek za krkem. 12 V Hungároš to samé a ještě horší. Než kousek prodloužili rovinku, tak to bylo Monako. Ano jsou i parádní nové okruhy. Líbí se mi Austin a Algarve je úžasné. Ale Valencie byl fialový hnus a Barca taky nic moc.
          Snad letošní nouzový výběr otevře Liberty oči. Skvělých okruhů je opravdu hodně.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Tak starý okruh v Brně je kapitola sama o sobě...svým způsobem bych ho přirovnal k původnímu Nurburgringu.
            Vždycky když jedu v Brně po bývalé cílové rovince kolem věže casomericu dýchne na mě nostalgie.
            Ale stávající okruh v Brně považuji za velmi povedený...takhle si představuji postavení moderního, bezpečného závodního okruhu se snahou vtisknout do něj v rámci možností ideu a individualitu.
            Při vší úctě k Tilkemu...on příliš pracuje s komerčním zadáním. Přirozeně se snaží vymyslet něco charakteristického...ale když stavby okruhu ovládají byznysmeni kteří sledují v první řadě to aby jim okruh vydělával peníze je hodně omezený.
            Třeba Hungaroring mi nepřijde zas tak špatný...ono přece nejde mít všechno na způsob Spa. Mě se líbí když je okruh osobitý a ne kdy kopíruje některé pasáže odjinud.
            Třeba Hockenheim měli podle mě nechat tak jak byl...to zkrácení mu vzalo jeho osobitost a udělalo z něj okruh podobný desítkám dalších.
            Nelíbí se mi ani změny na Silverstonu...zase mi to přijde jako takové umělé a narušilo to tu původní linii.
            Austin se povedl, podobné se mi ale líbí třeba Istambul.
            Když si to vezmeš tak úplně divný je že se pořád jezdí v Melbourne...závod v ulicích města a trať která podle mě ničím nevyniká...na rozdíl od Montrealu.
            Stejně tak je úplně zprasenej okruh v Le Castellet...

            Problém je že Liberty dělá byznys...ono to začalo už za Bernieho...místo závodu na krásných okruzích v místech kde se sjíždí spousta fanoušků F1 stěhování na mnohdy sterilní okruhy před poloprázdné tribuny...ale do míst kde to někdo zaplatí.
            Je vidět že fanoušci kolem trati nejsou hlavní příjem pořadatelů...respektive pořádání závodů F1 se stalo tak drahé že příjmy ze vstupenek jsou druhořadé.
            Takže souhlasím s příspěvkem v této diskuzi...díky coronaviru si letos můžeme užívat návrat (bohužel asi dočasný) na krásné závodní okruhy.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              K současnému Brnu. Okruh je to parádní, což pravidelně dokazují každoroční vysoké návštěvy, ke kterým svou troškou sám přispívám. Ale když přiložím ruku na srdce, tak 300 zatáček Gustava Havla je mi mnohem bližší. A to absolutně ve všem. A není to pouze o trati, ale hlavně obsadou závodníků. Od nováčků až po nestory kterým by bez motosportu puklo srdce žalem.

              Hungároš. Dlouhé roky tam byla závodní nuda nudoucí, ale! Pro diváky na trati je tenhle okruh velice vděčný. Velký kus tratě je vidět z jednoho místa a díky délce má divák stále na co koukat. Vřele doporučuji každému kdo ještě nikdy osobně žádný závod F1 nenavštívil.

              Melbourne vs Montreal. Oba okruhy vnímám jako unikáty. Okruhu v Austrálii bohužel neskutečně ublížily současné nadrozměrné formule.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Letošní sezonu ovlivněnou kovidem si užívám právě závoděním na okruzích které nejsou v seriálu. Mugelo bylo nádherné, a Imola má také své ohromné kouzlo, a věřím že zítra by se mohlo i slušně předjíždět. Tilkeho sterilní okruhy jsou mor.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Zdá se, že Kvjat a Albon v F1 skončí úplně. Kvítka nahradí Conoda a Albona Hulk, ale u něj to tak moc jisté ještě není.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Je moc fajn číst tolik chvály na jezdce kterého loni většina lidí odepsala. Jsem rád, že jsem mu věřit nepřestal ani v jeho nejtěžších chvílích a že dnes Gasly rozdává radost nejen mi, ale taky ostatním fanouškům F1. 01
    Teď nezbývá než mu popřát aby se mu zadařilo i v závodě a jestli to třeba z nějakého důvodu nevyjde, tak ať svými výkony alespoň zanechá na diváky dobrý dojem. 03

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    213.220.209.XXX
    Ten Gaslyho dnešní výkon, to je jak kdyby zašel do zasedačky RB a ukázal Helmutovi prostředníček 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Na to že na Verstappena nikdo nemá na 3 desetiny tak Gasly v AT to na něj v RB už skoro má 11

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    83.240.61.XXX
    Ricci v kvaldě moc dobře. Vše se vrátilo po Portugalsku do běžných kolejí a zase McLarenu nakládáme 13
    Borec dne? Rozhodně Gasly! Sakra ten kluk se mi líbí pořád víc a víc a klidně si ho u nás dokážu představit! Šašek dne? FIA a hlavně ředitel závodu Masi!!! 02 Může mi někdo vysvětlit, proč se některým týmům mažou časy kvůli centimetrům a Mercedesu, respektive Lewisovi se nemaže ani za půl metru mimo?! Navíc když si vzpomenu na loňskou šikanu Renaultu ze strany FIA... no nic, blijící smailík!

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama