DISKUZE K ČLÁNKU Dodatečné tresty udělené po závodě mění podobu pořadí v Imole

Už během závodu bylo v některých případech prezentováno, že "hříšníci" budou vyšetřováni až po skončení závodu. Tím pádem - než komise dokončila svou práci - se někteří piloti radovali z bodového přídělu předčasně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dodatečné tresty udělené po závodě mění podobu pořadí v Imole

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 19.04.2021 21:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasoval 1 člověk) 19.04.2021 12:15
Trochu hádám, ale neudělal to Pérez vyloženě pod… »
» RoBertino (Hlasoval 1 člověk) 19.04.2021 14:04
Oldo, to je někdy onen strašný výklad pravidel -… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Tak tomu nějak nerozumím. S trestem souhlasím a to i jakožto fanoušek Kimiho. Ale. Peréz podle mě udělal to samé a dostal 10 sec. pentli, kterou si odpykal při pitstopu. Proč v případě Kimiho má být 10 sec. stop and go? Které nakonec ještě přetransformují na pozávodní čachry s časem, fakt nechápu?
    Nebo tyto dva incidenty nejsou stejné? Kimiho jsem mimo trať viděl, ale co se dělo pak už ne. Peréz vyjel do kačírku, byl předjet a svoji pozici si vzal zpátky během SC. V čem je rozdíl???

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Trochu hádám, ale neudělal to Pérez vyloženě pod SC? Což se nesmí? Kdežto Kimi jel na startovní rošt (zaváděcí kolo) a tam se to může, respektive dokonce musí ale musí to stihnout než zhasne SC. Jde o to že musíš startovat tam kde máš, jinak musíš startovat z boxů. Je to jiný druh provinění.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Jinak, jedná se o formační kolo kde musíš být na svém místě před linií SC, jinak jsi nedodržel správné místo pro start. Pérez se proti tomu provinil předjížděním pod SC.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Jo, tak asi ano. Bude to jak píšeš, i když to bylo během závodu ve fázi restartu.
        Ale je to dost divné. 03 12
        Kimi udělal chybu, pohoršil si "startovní" pozici a aby nedělali zmatky těsně před restartem zůstal "na horším" a ještě vyfásne trest. 11 Dokonce jeden z nejpřísnějších. 03 A my se tu hádáme o trestech - netrestech za skutečně neoprávněná zvýhodnění.
        Fakt by mě zajímalo, kdyby se něco podobného stalo Maxovi, nebo Lewisovi, zda by trest byl stejný. Respektive zda by byl vůbec nějaký trest?
        A nemyslím to zle, dva body Kimiho nevytrhnou a Alpinka se nám alespoň pěkně rozjela. 18 18 (jen další šťouchanec) 03 jen jsem přesvědčen, že v těch nejvyšších patrech je posuzování stejných prohřešků naprosto odlišné. Jde o princip.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          A byli jsme k tomu blízko, kdyby Leclerc využil toho zaváhání Maxe a šoupnul mu to tam.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            To je fakt. Hned by bylo jasno. 18
            Jenže tohle jsem řešil v jiné diskuzi a přišli jsme na to, že Max nebyl celým autem mimo trať, tak že by to odnesl Leclerc... 05

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Já ti nevím, protože na špatném místě by startovali oba 18 Ale souhlas, myslím že zcela mimo trať se neocitl.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Oba by byli na špatném místě to je fakt. A teď, komu by ti "chytří" komisaři přidělili větší část zavinění?
                (Však ti, co se dostali před Kmiho také startovali ze špatných míst 03 18)
                Na druhou stranu, Leclerc z auta nemohl přesně vidět, zda byl Max zcela mimo trať, nebo ne a klidně to mohl risknout. Ve světle Kimiho trestu by na to měl doplatit Max. Ale zase po přešetření by byly dohady a nejspíš oprávněné protesty, že Max nebyl zcela mimo trať a Leclerc na předjetí neměl právo.
                Fakt některá pravidla jsou dost stupidní a to nefňukám kvůli Kimimu. (Jelikož my, jeho fans, nic jiného, než titul nebereme a paběrkování bodů klidně přenecháváme potřebnějším. 18 18 18) (Bohužel tu není Hogřík, ten by startoval jako včera Max). 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Být to v monitorované zatáčce, tak by měl Emil okamžitě dostat černobílou vlajku za nedodržení limitů tratě.
                  Jen aby byla diskuze pestřejší. 13

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  31.30.171.XXX
                  Odine, jak si psal včera, aby si měl body, musíš nejdříve dojet v top 10 a to ALonso udělal a Kimi ne 11

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    88.103.224.XXX
                    Však jo.
                    A jak píšu dnes, nám jde o titul, akdyž to na něj nevypadá, tak paběrky přenecháváme potřebnějším. 18

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.97.XXX
          Oldo, to je někdy onen strašný výklad pravidel - nejde o to, že si Kimi pohoršil, on bohužel podle pravidel - když nebyl na pozici, kde měl být - měl zajet za danou linií do boxů a startovat odtamtud. V tom je asi ono jádro pudla. Znovu je potřeba připomenout - když jede startovní pole v režimu SC, tak musí zůstat na pozici a do restartu vyrazí z místa, kde je - ale při zaváděcím kole před letmým startem platí výše uvedené - pokud to jde, vrátit se, pokud ne, do boxů a start až za všemi...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Mne by spíš zajímalo, jestli někdo vůbec řešil to couvání Hamíka. Co tomu chlapovi všechno projde.... Ale kluci vedle zase píšou, že to zakázaný není. Tak nevím. 17

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Zabývali se tím, když to udělá bezpečně a nikoho neohrozí může tak učinit. Tak se prý stalo a bylo to podpořeno radiovou komunikací kde mu pomáhali (asi ho detailně informovali kdo se k němu blíží). Místo kde se třeba vyloženě nesmí couvat je v boxech.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama