DISKUZE K ČLÁNKU "Red Bull urgentně potřebuje více přilnavosti a vyšší výkon. A Péreze vpředu," usuzuje Brundle

Bývalý závodní pilot a současný televizní komentátor Martin Brundle hovoří o tom, co by Red Bull potřeboval k tomu, aby mohl porážet vedoucí Mercedes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Red Bull urgentně potřebuje více přilnavosti a vyšší výkon. A Péreze vpředu," usuzuje Brundle

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 18.05.2021 18:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 14.05.2021 15:31
Porazit Mercedes a LH není jednoduché, to je moc… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 14.05.2021 16:07
Sice uznávám, že Ricciho zatím nikdo nedokázal… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 14.05.2021 18:22
Ricci jako dvojka, dobrej vtip »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Senor

    Senor

    178.255.168.XXX
    Porazit Mercedes a LH je tezky ukol a tim to konci. Ricci v tom nehraje zadnou roli. RB nema ani idealni strategie, viz Spanelsko. Vubec na LH nereagovali, pritom mohli zkusit treba cca 20kol pred koncem mekky pneu. Bud na to mas nebo nemas. Ricci je dobra dvojka, ale jinak nic. Pocitam ze Norris to pristi rok jasne potvrdi.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Porazit Mercedes a LH není jednoduché, to je moc těžký úkol.
    To že se tenkrát nedohodli Ričim....je dohání až to hezké není.Na to letos imho opět dojedou....

    + 3 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Sice uznávám, že Ricciho zatím nikdo nedokázal nahradit a momentálně by se lepší dvojka hodila, nicméně doteď by jim nepomohl ani on. 03

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.171.XXX
        Ricci jako dvojka, dobrej vtip

        + 3 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Já v tom čtu, že všichni Ricciho nástupci byli lopaty a i stávající dvojka jede tužku.
          Nicméně osobně si myslím, že by Ricci dostával podobnou nálož, jako od Landa. A nejspíš i od LeClerca, kdyby šel do Ferrari. Svoji roli by v tom hrálo nováý filozofie vozu, na které si musí zvykat, ale vedle toho by mu to určitě nikdo z mlaďáků nijak neusnadnil.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Vzpomeňme na rok 2013... Jak bylo těžké porazit RB, Mercedes zahrozil jen párkrát... A jak se to pak otočilo...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.171.XXX
        Jenže to přišla obrovská revoluce v motorech + aero, teď příjde revoluce jen v aero

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.61.XXX
          Přijde změna aero a to dost významná... Do toho přijdou rozpočtové stropy... Tedy dost zásadní změny...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.171.XXX
            Na strop doplatí Ferrari a Mercedes, když Mercedes loni utratil pres 4,5 mild kč

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Dokugan

              Dokugan

              77.236.195.XXX
              To asi trochu víc, ne? Teď čtu, že Mercedes měl rozpočet 484 milionů dolarů, což je s dnešním kurzem cca 10 miliard. Jenže tyhle odhady rozpočtů jsou očištěné o investice do infrastruktury, vývoj a výroba motorů, minimálně část platu jezdců a tak dále..

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                31.30.171.XXX
                Tak tam to byl čistě provoz týmu na sezonu 2020. Těch 10 mild. by bylo s platem Hama k tomu jedině 18

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Není to jen aero. Je to v podstatě komplet šasí. Budou vetší kola, jiná zavěšení, jiné brzdy a kanálky. S nadsázkou se dá říci, že zůstane pouze ten motor.
          V roce 2014 to bylo především o motoru. Velká část šasí zůstala stejná a zásadní proměnou prošla hlavně přední část vozu.
          Tak jako tak to bude zase pár let o velkých stájích. Jako vždy u velkých změn.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.61.XXX
            Pravda, ty kola jsou sakra zásadní změna... Kdyby neměnili nic než tohle, tak jen tohle může zamíchat celým polem..

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    Já nevím, ale mám tušení, že VB udělá třesk letos, i když to zatím nevypadá. Co se týče Peréze, tak vyvijení tlaku na něho není to nejlepší

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Kvalifikaci ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama