DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton je z rychlosti Red Bullu v úžasu, Leclerc varuje Ferrari před množstvím práce

Red Bull se suverénně prošel také druhým závodem letošní sezóny, když Sergio Pérez s Maxem Verstappenem získali v Saúdské Arábii trofeje za první a druhé místo. Soupeře předčili o parník, ti na jejich výkon reagují.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton je z rychlosti Red Bullu v úžasu, Leclerc varuje Ferrari před množstvím práce

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 78, poslední 24.03.2023 00:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 20.03.2023 15:45
nevím na co si stěžuje zrovna hamilton, 7 let… »
» juras (Hlasovali 5 lidé) 21.03.2023 05:48
To že vysekl poklonu Redbullu? Já myslím že nic… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 20.03.2023 18:49
Jestli jsem se dobře díval, tak vyhrál Pérez a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Racek

    Racek

    78.80.232.XXX
    No jo, vše to spěje k unifikaci aut a tedy k zániku techniky. Mě osobně bude na závodech ta absence myšlenek a revolučních nápadů či nových materiálů strašlivě chybět. Už si pak nebudeme povídat o tom, kdo má právě lepší auto.
    Jinak bych dodal... každá dominance jednou skončí. I Mercedesu, i Ferrari i RedBullu za Vettela. A co jich bylo v starších letech. Jo jo. Takže, trochu se obávámo Red Bull po změně pravidel. Troufat si dnes na vlastní motor??
    V Moto GP tato skutečnost vedla k poklesu zájmu továren a i diváků o závody nižších tříd. Konec konců, i ty motorky v nejvyšší třídě jdou podobným směrem...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Nerozumím na co narážíš v souvislosti s Moto GP, tam je x různých motorek... Nejlepší je Ducati nejhorší zdá se bohužel Honda...

      Pokud se ti líbí technika a revoluční nápady... Tak mi prosím popiš současný RB ?

      Jedna z věci, na kterou rád narážím je, že F1 sice je o technice a vývoji... Ale ten v dnešní době stejně musíme regulovat, protože bez toho bychom nedali do kupy 20 aut jedné kategorie... Na té nejvyšší úrovni by to dokázaly dělat 2-3 týmy... A pak jsme se dostali úplně mimo chápání a vnímání lidí...

      V 50tých každý chápal, že vítězí nejvýkonnější a nejspolehlivější auto + Pilot s nejlepším citem... V 60kách každý chápal posun motoru před zadní nápravu... Zmenšování, odlehčování... Každý chápal základní aero 60,70 léta... Ale jak šel čas tak se to více a více vzdaluje chápání běžných lidí...

      To, že je RB nejrychlejší bereme jako fakt, protože si to prostě nemáme absolutně jak vysvětlit... Kdyby bylo nejrychlejší Ferrari, tak bereme jako fakt, že je to Ferrari... Ale když ti dám ty dvě auta vedle sebe, tak absolutně nebudeš schopný říct, které z nich by mělo být rychlejší a proč...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      89.111.77.XXX
      Naprosty souhlas. Chce se vyvazenost, ktera konci nezajimavosti. Porad jsou divaci, co chteji videt valec v podani jejich tymu. Az bude vse uni, bude to nuda jak cupove zavody. Jasne ze to neni nuda uplna, ale v podani spickove F1 proste je. Pak je to o jezdcich, ale technicky zalozeni divaci sleduji zase neco jineho nez jen souboj jezdcu.

      RB a vlastni motor je kapitola sama pro sebe. Tohle bude po dlouhe dobe jeden z nejzajimavejsich budoucich momentu F1. Ikdyz si stale myslim, ze az to rozjedou nebude to mit parametry motoru Honda, vykon, velikost a proso jsem zvedav, jak z toho bude chtit RB vybruslit, kdyz podepsal spolupraci s Fordem. Musim rici, ze se na to tesim jak to dopadne. Treba se RB vytahne a predstavi konkurenceschopny motor. To by pak zaslouzilo smeknuti a hlavne asi od konkurence.
      Ty motorky musi proste delat srdcari. Pokud jdes po zisku, tak to Moto GP a i jine zavody nemaji moc smysl.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.239.XXX
    Holt do dalších pravidel je potřeba dát, že nesmí nic vymyšlet -konstruovat Adrian Newey, ten by měl mít v F1 zákaz 12 03 03 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      V minulé generaci pravidel vládl Mercedes, a to mnohdy i na poli aera, takže jen v tom to nebude. Problém současných pravidel je v tom že se udělala extrémně velká změna pokud jde o aero, a zároveň přišly brutální omezení pokud jde o finance, vývoj, používání tunelu a testování. Takže nyní i malý náskok týmy budou stahovat výrazně delší dobu, a vzhledem k náskoku RB je dost pravděpodobné, že RedBullu výhoda vydrží až do další změny pravidel v roce 2026.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.239.XXX
        Jako věř, že RB s AN a bez AN jsou dva různé týmy. 04

        Jinak ano, Mercedes byl s aerem na tom vítečně. To souhlasím.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        89.111.73.XXX
        Pouzivani tunelu mas omezeno dle umisteni v tymu. Takze cim horsi, tim mene casu. Takze toto dost nahrava horsim tymum. Ale vysledek je takovy, ze to stejne neni videt 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.239.XXX
          Nejde o tunel, ale o nápady, zkušenosti, odhad co funguje, nefunguje. Prostě AN je jen jeden.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        To nebude tak horký.
        Oni přijdou na to, proč je RB tak rychlý. Buď to konkurence okopíruje, a Aston ukázal že to jde, nebo FIA udělá drobnou změnu pravidel, která pošle RB mezi ostatní. Tak jako v letech Vettelovy dominance. Tam taky skoro každý rok začínali s tím, že konkurenci spíš doháněli a až na konci sezony měli nejlepší auto. Kromě roku 2011.
        Ono i to letošní zvednutí podlahy mělo papírově RB uškodit. Oni s poskakováním problémy neměli. Ale asi přišli na něco, co ostatní nemají.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Spíš je na zamyšlenou, proč ten koncept Mercedes s Ferrari nezkopírovali...

      Baví mě pozitivní řeči o Astonu, ale kdybychom Aston přestříkali na černo a říkali tomu Mercedes, tak to bude hodnocené zklamání... Loni byli schopni RB ohrozit, toho letos Aston schopný není...

      A to je ten průšvih, letos RB nemá konkurenci a je to ještě horší než loni...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    přečetl jsem článek i diskusi. a trošku mi tu chybí "vyváženost". většina zde diskutuje o tom, zda si Lewis náhodou nestěžuje a pod. ale vždyť prakticky to samé prohlásil o současném RB i Charles a o tom v diskusi nic?
    já bych řekl, že oba v podstatě jen popsali současno situaci a to, bohužel, poměrně jasně. RB je dominantní a my máme před sebou spoustu práce abychom se jim alespoň přiblížili. nic víc bych v tom nehledal.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      89.111.77.XXX
      Max-RB-Honda je kombinace, ktera tu jiste jeste nebyla v hybridne ere. Kdyz dominoval Ham, tak jeho aero nebylo spatne, ale RB byl asi lepsi, ale zase mu chybel motor.
      Jinak souhlasim, ze oba to popsali pomerne jasne. Pravda je takova, ze si vzdy ti druzi az po posledniho stezuji. Je jedno kdy a kdo, ale nikdo proste nechce jezdit vzadu, kazdy chce vyhravat a to porad. Jedine co pomuze je odvest maximum kvalitni prace 03 01
      Takze makat a vydrzet, spravedliva odmena se jiste dostavi 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Ono to není o tom, že RB dominuje. O tom žádná a to říká i Leclerc. Tady se spíš řeší hláška o tom, že Lewis nikdy neviděl tak dominantní auto. To kdyby řekl Charles, tak by se to dalo brát (ikdyž konec roku 2021 byl taky dominantní vůz a RB to nebyl).
      Ale od Lewise je to o něčem jiném, když zrovna on seděl 7 let v dominantním voze a 3 roky minimálně tak dominantním, jako je teď RB. 03

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.239.XXX
        On to ale myslel v módu předjiždění, je potřeba řešit text a souvislosti.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Lewis? No dá se to tak chápat. Ale v tom případě zapomněl na své auto z konce sezony 2021. Když si vzpomenu na Brazílii, jak si tam předjížděl soupeře se "stejným motorem" v půlce rovinky, tak to auto vypadalo, že má motory dva.
          Max s ním měl v neděli asi tolik práce, jako s ním měl Leclerc. Prostě DRS.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.239.XXX
            Já myslím že to tu pár lidí zbagatelizovalo. Ale jo, ta Brazilie máš pravdu, ale to bylo anomalie na pár závodů a on mluvil s patra, je tam i obdiv a tady se to pojme zcela opačně. Ale co už... 04 Kdyby kňučel, tak nic neřeknu, ale je to jinak, prostě RB dominuje. 12

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.60.XXX
            Tu Brazilii nikdo nevysvětlil... Absolutní záhada, jak se jim toho podařilo dosáhnout a že se v tom nikdo víc nešťoural...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama