„Před rokem jsme jezdili v Monaku s těžkým autem a nedařilo se nám. Ve čtvrtek jsme při simulacích došli k závěru, že je strategie jediné zastávky s ohledem na rychlé opotřebení pneumatik nevýhodnou.“
Průběh závodu ale ukázal, že právě jedna zastávka u mechaniků a dva dlouhé stinty byly klíčem k úspěchu. Hondy tankovaly v 37. a 41. kole, tedy v polovině závodu. Z bodovaných pozic zamířili pak k mechanikům ještě jednou v 60. a 61. kole.
„Při závodě se ukázalo, že jediná zastávka byla lepší taktikou, ale k této chybě jsme neměli ani rychlost a když se to sečte, na body jsme nedosáhli.“
Button vysvětluje nedělní špatnou strategii
Britský pilot Hondy měl spolu s týmovým kolegou Barrichellem v polovině monackého závodu velmi blízko k prvním letošním bodům. Nečekaná druhá zastávka v boxech však znovu poslala oba tovární vozy za bodované pozice.
Další zprávy
-
Bezový sirup: Na recept budete potřebovat hodně cukru!
-
Agáta Hanychová vyvázla bez újmy? Pravda o sporu s Prachařem!
-
Lucie Vondráčková: Na Slovensku se zastavil čas!
-
Počasí: V Česku dnes udeří silné bouřky! Meteorologové řekli, co mohou způsobit
-
Jiří Krampol čeká a čeká: Proč stále neopustil nemocnici?
-
"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají
-
GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit