Pilotom budú na hrboľatom okruhu slúžiť mäkké a supermäkké pneumatiky.
Točivá stredná časť trate a možnosť špinavého povrchu v úvode víkendu budú mať veľký vplyv na drolenie predných pneumatík. Tvrdé brzdenie a rapídna akcelerácia zo zákrut sa takisto podpíšu na správaní pneumatík. Dobrá trakcia bude rozhodujúcim faktorom na zajazdenie čo najrýchlejšieho kola.
"Hoci Interlagos budí dojem, že je na pneumatiky náročný, nie je tomu tak. Vysoká úroveň gripu je najdôležitejším faktorom, hlavne v strednej časti. Práve preto do Brazílie prinesieme mäkké a supermäkké pneumatiky. Očakávame ale horší prítlak, aký bol na tejto trati minulý rok, takže tímy budú musieť pracovať tvrdo, aby našli ideálne nastavenie," povedal vedúci vývojového oddelenia Bridgestonu, Hirohide Hamashima.
Foto: www.auto-news.cz
Príprava Bridgestonu
BRIDGESTONE - PREVIEW: Japonský výrobca pneumatík dovezie do Sao Paula taký druh pneumatík, ktoré tímy použili na pretekoch v Monaku, Kanade a v Maďarsku.
Další zprávy
-
Slováci trestají schvalování atentátu na Fica! Tři lidé byli obviněni
-
Kateřina Brožová prozradila jméno nové lásky!
-
Češi půjdou pro medaili s největší hvězdou! Pastrňák bere do Prahy i Zachu
-
Juraj C. nebyl osamělým vlkem? Policie má i jinou vyšetřovací verzi atentátu na Fica
-
GP Emilia Romagna F1: V Imole vyhrál po napínavém závěru Verstappen před stále rychlejším Norrisem
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají
-
GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit
-
Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu