Čím se Laguna GT odliší od bežné produkce? Poprvé v něm Renault nasadí horkou novinku svého vývoje, aktivní řízení všech kol.
O co půjde v praxi? Při otočení volantem se nenatočí jen kola přední, ale synchronně i zadní nápravy. Přední kola se nebudou vytáčet v tak velkém úhlu a auto by mělo zatáčet ochotněji. Vydělají na tom jízdní vlastnosti a ve slalomu to Laguna natře kdejakému sporťáku.
Zajímavému podvozku bude možná trochu chybět výkon, Nejsilnější co pod přední kapotu poputuje je totiž přeplňovaný dvoulitr s výkonem 205 koní. Půjde spíš tedy o zrychlenou Lagunu než její ostrý derivát.
Druhým dostupným motorem bude turbodiesel o výkonu 180 koní, To je z dvoulitru opravdu hodně.
Zbytek bude pseudosportovní klasika, alcantra na potazích, hliíkové doplňky, větší, 18palcová kola, do kterých se vejdou brzdové kotouče s průměrem 320 mm vepředu a 300 mm vzadu...
Renault Laguna GT - čtyři kola poprvé v akci
Je to jen několik dní, co jsme psali o sporotvních záměrech Renaultu, a jeden je tu. Model GT odvozený od Laguny sice není tím, co by mělo rozcupovat francouzské silnce, přesto slibuje velmi zajímavé svezení díky technologii 4WS
Další zprávy
-
Putin odvolal Šojgua z funkce ministra obrany
-
Paris Hilton přiznala, že byla znásilněna!
-
Paris Hilton přiznala, že byla znásilněna!
-
Do koho byl Michael Jackson zamilovaný? Jména odhalena!
-
Film, který Češi milují! Tohle jste ale o snímku Sám doma nevěděli!
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin