U Europy nabízí Lotus dva stupně výbavy. Ten základní a SE.
Vyší výbava má nyní posílený motor původních 200 koní na 225, vzrostl i točivý moment z 272 Nm na rovných 300. Na stovku tak nyní zrychlí za 5,6 sekundy a dosáhne rychlosti až 230 km/h.
Tím, že Lotus deklaruje Europu jako své GT, je jasné, že úpravy zaměřil na komfort. Europa má být každodenně použitelným vozem. Komfort však neměl být na úkor jízdních vlastností, kterými jsou Lotusy proslulé.
Na karoserii byl zlepšen přítlak a viditelné jsou i nová litá kola, vepředu sedmnáctky, vzadu osmnáctky.
Standardem jsou kožené sedačky, verze SE má kožené člounění i ve dveřích a na přístrojové desce.Standardem SE je potom i kvalitní audiosystém a airbagy řidiče i spolujezdce.
Cena Lotusu Europa SE je stanovena na 41.500 bez daně, tedy asi rovný milion korun. Europa bude příznačně k dostání jen v Evropě.
Ženeva: Novinky v Lotusu Europa
Jde o lehký sporťák, avšak nejluxunější v nabíde Lotusu. Ten ho dokonce nazývá svým GT. Od tradičního pojetí GT má tedy hodně daleko přesto jde o zajímavé auto, které nyní prošlo modernizací a několika změnami.
Další zprávy
-
Ornella Koktová a teorie o Babišovi: Expremiér nedodržel slovo!
-
Robert Fico: Nové informace o zdravotním stavu premiéra!
-
Mistři světa znají další PROGRAM oslav: Kdy půjdou za Fialou a Pavlem?
-
Miloš Zeman u soudu nepochodil: Omluva od Stehlíkové nebude!
-
Houbařská sezóna v Česku začíná! Experti řekli, jak se věci mají
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?