Jeden z nejmocnějších a nejdůležitějších mužů týmu z Enstone je přesvědčen o tom, že Renault umí daleko lépe nakládat s finančními prostředky, než konkurence.
Stáj loni využívala možnosti dvou hodin pátečních testů navíc na každém okruhu před začátkem samotného závodního víkendu. Výměnou za tuto výhodu se zavázala, že nebude testovat více než 10 dní v průběhu samotné sezony 2003.
Přesto byl Renault jedním z nejlepších týmů a pravidelně sbíral body. Symonds je přesvědčen, že stáj pod vedením Flavia Briatoreho nezmění svoji současnou strategii a zúčastní se jen 36 testovacích dnů tak, jak to vedení stáje naplánovalo ještě za jeho působení. Nové předpisy připouští až 48 testovacích dní.
„Loňská sezona nás naučila velice dobře zužitkovat náš čas na dráze. Proč marnit peníze na okruhu, když je můžeme využít někde jinde lépe?“ myslí si Symonds.
Foto: Renault F1 Team
Renault hodlá šetřit efektivně
Šéfinženýr francouzské stáje Pat Symonds tvrdí, že síla Renaultu je v jeho efektivitě.
Další zprávy
-
Je to BRUTÁLNÍ! Palác úzkostlivě tají pravdu o léčbě princezny Kate
-
Pavouk MS v ledním hokeji 2024: PROGRAM čtvrtfinále. Češi už znají soupeře i čas zápasu
-
Předpověď počasí na víkend: Připravte si deštníky!
-
Těhotná Gabriela Lašková: Špatně od rána do večera! Kdy přišla úleva?
-
TRAGÉDIE na lince z Londýna. Letoun se dostal do turbulencí, jeden mrtvý
-
McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO
-
"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají
-
GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře