6. září je poslední den, kdy může Technická skupina, složená ze zástupců stájí F1, předložit Mezinárodní automobilové federaci společný návrh na úpravu technických předpisů.
Dosud však panuje zásadní rozpor ve věci motorů od sezony 2006. FIA navrhuje snížení objemu na 2400 ccm a pouze osm válců. S tím souhlasí Ferrari, Renault a velký zájem má i Ford.
Naopak tuto variantu jednoznačně odmítá BMW a Mercedes ji také nepovažuje za správné řešení. Honda a Toyota vyčkávají, ale prvně jmenovaná automobilka požaduje minimální zásahy do konstrukce a použitých materiálů.
Setkání Technické skupiny v Maďarsku skončilo neúspěchem, přičemž již údajně zbývá dořešit pouze otázku agregátů.
„Myslím si, že se nyní hovoří již jen o motorech,“ řekl Ross Brawn a dodal, že v ostatních věcech panuje víceméně jednotný názor.
Foto: Scuderia Ferrari
Posledním otazníkem jsou motory
Podle technického ředitele týmu Ferrari Ross Brawna jsou stáje v ostatních věcech zajedno.
Další zprávy
-
Mistři světa na Staromáku! Červenka, Pastrňák a spol. děkovali fanouškům
-
Je černý kašel v Česku na ústupu? Experti mají naději
-
Taťána Kuchařová naznačila, co se jí na dnešních modelkách nelíbí!
-
Jiří Krampol měl v nemocnici návštěvu! Jak na tom je?
-
Feriho poslední hodiny na svobodě jsou u konce. Exposlanec nastoupil do vězení
-
Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?
-
"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine
-
GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval
-
Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy