Při dnešní kvalifikaci do závodu zamířili oba piloti po prvních kolech místo do letmého kola přímo do boxů, což vyvolalo velké překvapení. Šéf týmu Paul Stoddart je však přesvědčen, že nehrozí možnost, že by vozy do zítřejšího závodu nastoupit nesměly. Důvodem by mělo být to, že při včerejší první kvalifikaci se s jistotou jak Wilson, tak Verstappen dostali pod hranici 107% nejlepšího času.
Tento krok umožňuje podle Stoddarta týmu pracovat na vozech celou noc a především je přizpůsobit možným aktuálním podmínkám před startem. Postup hraničící s balancováním na hraně pravidel vysvětluje Australan jasně. Vzhledem k tomu, že tým neměl možnost před závodem prakticky testovat, je tohle logické řešení a celý tým se shoduje, že správné. Inženýři a mechanici tak budou mít o něco více času na přípravu vozů tak, aby vůbec dokončily závod a zkušenost dokazuje, že v prvním závodě se vyplácí spolehlivost. Ostatní totiž již na svých vozech nesmí po skončení 2. kvalifikace nic upravovat.
Minardi využívá mezery v pravidlech
Zdá se, že ve Formuli 1 se bojuje všemi způsoby a to nejen na trati a při projektech v počítačích. Tým Minardi se rozhodl využít skulinky v pravidlech a prodloužit si možnost pracovat na vozech i během dnešní noci.
Další zprávy
-
Hrozba teroru v ČR: Rakušan reagoval na spekulace, stopy prý mohou vést do Ruska
-
Zase je všechno jinak? PRAVDA o novém bydlení Jiřího Krampola!
-
Volby do Evropského parlamentu vyhrálo hnutí ANO. Účast byla rekordní
-
REPORTÁŽ: Česko si zvolilo europoslance! Sny vládních stran se nenaplnily
-
Deštivou Velkou cenu Kanady vyhrál Max Verstappen
-
Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku penalizován
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf
-
GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod