DISKUZE K ČLÁNKU VIDEO: F1 vůz Minardi 191B zrestaurován, poslechněte si rajskou hudbu V12 Lamborghini

Šestadvacet let po své poslední grand prix se monopost Minardi M191B vrací na závodní trať. Poslechněte si, jak zní V12 motor Lamborghini za jeho zády.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: VIDEO: F1 vůz Minardi 191B zrestaurován, poslechněte si rajskou hudbu V12 Lamborghini

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 15.07.2018 18:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SergioPÉREZ (Hlasovali 2 lidé) 13.07.2018 21:15
Tyhle motory měly zůstat stejně o ty "nové… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 13.07.2018 15:45
Nádhera. Nejen zvuk, ale i vzhled monopostu a To,… »
» Cooper (Hlasoval 1 člověk) 13.07.2018 16:54
01 Souhlas se vším, ta V12 je pohlazení po duši… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    217.31.62.XXX
    Tohle Lambo V12 málem v roce 1993 pohánělo mclareny, Senna ho dokonce před sezónou testoval v Jerezu. Nakonec ale vzali spolehlivější Fordy.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.149.XXX
    Tyhle motory měly zůstat
    stejně o ty "nové" hybrydy automobilky nemají zájem, proto je současná F1 neustále ve slepé uličce dlouhodobě generující "kartel": Mercedes - Ferrari a jejich zbytky světa

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    80.92.242.XXX
    Nádhera. Nejen zvuk, ale i vzhled monopostu a To, že pilot v té době auto opravdu ovládal...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Cooper

      Cooper

      188.120.212.XXX
      01 Souhlas se vším, ta V12 je pohlazení po duši petrolheada 14

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Ano dvakrát víc hluku než současné motory. Na druhou stranu současné motory mají o polovinu větší výkon a o polovinu menší spotřebu.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mansell_fan

          Mansell_fan

          217.31.62.XXX
          Je to tak, vývoj se nedá zastavit

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Cooper

          Cooper

          188.120.212.XXX
          nj jak píše Mansell vývoj se nedá zastavit... každopádně jsou taky o polovinu těžší a o víc jak polovinu nudnější. pokud jsi fanda technologii pak chápu že jsi z nich nadšený já jsem fanda motorsportu... ne závodů vysavačů kam to pomalu směřuje...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mansell_fan

            Mansell_fan

            37.188.143.XXX
            Jako ono by bylo určitě zajímavé kdyby dnešní inženýři dostali do rukou motorová pravidla z počátku 90. let, tzn. 3,5 l atmosféry. Kam by se současná verze posunula výkonově a po stránce spotřeby a zda by byla schopna konkurovat hybridům.
            Pravdou je že tehdejší F1 motory velmi posloužily automobilovému průmyslu, věci jako proměnné časování ventilů a přívěry výfukového potrubí jsou dnes běžnou součástí komerčních motorů a vděčíme za ně právě vývoji F1 na přelomu 80. a 90. let. Ale špičková řešení současných F1 hybridů se taky jednou dostanou k "prostému lidu". Kdyby v tom Renault, Honda, Fiat a Mercedes ten komerční potenciál neviděli, tak do toho ty prachy necpou.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              193.165.236.XXX
              To je fyzika pro pátou třídu, jak by mohla atmosféra s účinností do 30% konkurovat hybridu s účinností přes 50%?

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            193.165.236.XXX
            Závody jsou nudné, ale za to nemohou motory, ale vozy a aero. Jinak já sleduji Formuli 1 od roku 1981 a protože mám dobrou paměť, pamatuji dost nudné sezony a závody cca 20 i 30 let dozadu.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama