"Leclerc je týmovým hráčem, už tlačí tvrdě i na inženýry," všímá si šéf Ferrari

Petr Hlawiczka, 20. března 2019, 06:40 Google+

Šéf Ferrari Mattia Binotto je spokojený s výkony Charlese Leclerca v jeho prvním závodě za Ferrari. Cení si to, že je týmovým hráčem a že dokáže zatlačit na inženýry, aby zlepšili jejich monopost.

Počet komentářů:  22 komentářů (Poslední 23.03. 20:46) Napište svůj názor
Charles Leclerc v Melbourne obstál

Charles Leclerc v Melbourne obstál | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Italská stáj sice v prvním závodě nenaplnila očekávání, navíc během Velké ceny Austrálie 2019 musela brzdit svého nováčka, aby nezaútočil na jejich hvězdu v podobě čtyřnásobného mistra světa Sebastiana Vettela.

"Jsem spokojený s tím, jak se Charles adaptoval nejen jako jezdec, ale také jako týmový hráč," cení si Binotto poslušnosti 21letého pilota. "Je velmi nápomocný, neustále s inženýry pracuje na vylepšení vozu. Stále na ně tvrdě tlačí, aby se zlepšili a aby měl lepší auto."

Monacký pilot byl v úvodních dvou částech australské kvalifikace dokonce rychlejší než Vettel, v Q3 ale na něj ztratil čtvrt sekundy. "Pokud zhodnotíte celý víkend, byl z jeho strany velmi podařený. V kvalifikaci nebyl perfektní a on to ví, ale myslím si, že v Q1 a v Q2 zajel velmi dobře. Možná ne perfektně v Q3, ale obecně řečeno, má za sebou výborný víkend," chválí Leclerca šéf Scuderie.

img-responsive

Start závodu v Melbourne | foto: Red Bull Content Pool

Poté obrací pozornost k nedělnímu odpoledni v Melbourne: "V závodě byl ve druhém stintu velmi silný, takže jsem s pokojený s tím, jak přistoupil k prvnímu závodu. Pokud je tohle začátek, pak jde o dobrý začátek," usuzuje Binotto.

Škoda, že Ferrari své jezdce nenechalo volně závodit a do jejich souboje zasáhlo hned v úvodním závodu sezóny, za což sklidili kritiku také od svých vlastních fanoušků. Co bude muset Leclerc udělat, aby mu dovolili porazit svého týmového kolegu?

Jistě bude zajímavé pozorovat, jak se změní dynamika vztahů u stáje z Maranella, pokud bude mít navrch i v poslední části kvalifikace. Mohlo by jít a zajímavý příběh sezóny 2019.

Vytisknout

Diskuze: "Leclerc je týmovým hráčem, už tlačí tvrdě i na inženýry," všímá si šéf Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 23.03.2019 20:46 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 22 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 v Melbourne

"Špatný start do vydařené sezóny." Sainz o problému s MGU-K a promarněných…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud