DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari po analýze zůstává u svého současného konceptu, zvažuje návrat Resty zpět

Scuderia provedla analýzu své aerodynamiky a po ní rozhodla, že zůstane u svého řešení předního křídla, i když Mercedes s odlišným konceptem dominuje. Zároveň také přemýšlí o tom, že by přetáhla zpět technického ředitele Alfy Romeo, Simona Restu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari po analýze zůstává u svého současného konceptu, zvažuje návrat Resty zpět

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 25.05.2019 08:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 24.05.2019 17:31
Sorry, ale není to pravda, tenhle systém… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 24.05.2019 10:22
U Mercedesu u toho jejich zavěšení odvedli až… »
» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 24.05.2019 16:57
ferrari to netestovalo, pouze to takhle… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    U Mercedesu u toho jejich zavěšení odvedli až příliš dobrou práci a mohla by to být zásadní věc která dělá rozdíl v těch pomalých zatáčkách oproti konkurenci. Tady se můžete kouknout jak se jim to v té zatáčce zachová [odkaz na stránku] (v minulé sezoně to neměli).

    Připomíná mi to kauzu s ohebnými křídly s kterou přišel tehdy při své dominanci RedBull. Tam taky dokázali projít testy FIA ale v podmínkách jízdy se jim to prohýbalo jak kabanos, tady Mercedes při statických podmínkách umí ten systém nějak ošálit a FIA tak bude bezzubá (do krajní strany při měření se to nesmí hnout o více jak 5mm). Ono to jejich zavěšení také vypadá dost komplikovaně [odkaz na stránku] , zde například "jednoduché" Ferrari [odkaz na stránku]

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      bohužel v éře dominace mercedesu FIA koná naprosto opačně, než když bylo na vrcholu ferrari nebo red bull. Tehdy se snažila více či méně úspěšně zasahovat změnou pravidel i během sezony proti dominujícímu týmy, ale nyní se snaží evidentně zachovat status quo pro mercedes, jinak si její jednání nelze vysvětlit, zavěšení mercedesu jasně porušuje pravidla v této oblasti, ale FIA nejedná a ferrari evidentně vidí svůj problém právě v oblasti přední nápravy. Apropo je zajímavé, že v minulých sezonách měl mercedes problém s pneumatikami a ferrari bylo v této oblasti silné, přišla změna pravidlel ohledně uspořádání přední nápravy, která se evidentně mercedesu netýká a mercedes jako jediný s pneumatikami problém nemá...
      ... jinak zajímavý postřeh Situsi...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • David.S.

        David.S.

        88.81.89.XXX
        vypadá to jakoby každé vylepšení, se kterým přijde Mercedes bylo ok.... ale když dřív přišel někdo s něčím jiným, např dvojité difuzory, efektivní využití horkých plynů z výfuku, f-duct systém žraločích ploutví, flexibilnější přední křídla, apod.. byly tyto řešení za chvíli zakázána, nebo ne? 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          37.48.50.XXX
          Pleteš se, difuzory se zakázali od 2010, využívání horkých plynů se zakázalo ihned co se prokázalo jeho používání, f-duct vlastně ani zakázaný nebyl, problematika byla spíše v konceptu, kdy se měnili monoposty, žraločí ploutve se též nezakázali, postupně se poté jen dohodla na podobě krytů motorů do dalších sezon a fleixiblní přední křídla byli zakázaný dávno předtím, že s tím RB operoval 2010 a neměl DQ bylo záhaodou pro všechny krom FIA, každopádně na co ukazuješ je torchu mimo, systém co má nyní Mercedes loni testoval Ferrari během sezonních testů, ale vyhodnotili to jako nepřínost vzhledem ke koncepci auta, od tam viděl Mercedes jak ten systém funguje 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • David.S.

            David.S.

            88.81.89.XXX
            nebavil jsem se o tom, kdy co bylo zakázáno, to mi nepřipadá důležitý... podstatný je, že věci co měly nějaký přínos, neboli výhod pro jeden tým, byly zakázány a označeny jak nelegální k dalšímu používání, ale teď se tomu tak neděje 11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Tak stejně jako u ohebnosti křídel jde o to vymyslet jak to měřit. Je přesně popsáno kolik se to může hnout když to otočíš na doraz a oni to splňují. Navíc jsem četl že ten jejich systém umí naklonit to kolo přesně tak aby v zatáčce pneumatika přilnula k povrchu co největší plochou. Mají to prostě hodně vymakaný. Ono se řekne zakázat, ale definuj ten zákaz.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                89.111.73.XXX
                jasně, jde o to, že požadavkům na předvedení u FIA že plní pravidla jsou schopni dostát, to je ta jejich fligna, ovšem když se řešil např. red bull a jejich flexibilní křídla, tak měnili během sezony několikrát metodiku měření, aby zajistili, že ten red bull bude pravidla skutečně dodržovat, když měli foukaný difuzor, pravidla byla také několikrát změněna během sezony, ale u mercedesu se začne konat pouze v okamžiku, kdy na něco přijde konkurence mercedesu...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • David.S.

      David.S.

      88.81.89.XXX
      to se pak i zatáčka u Casina projíždí jako po másle 11 good job... ale řekl bych, že kdyby to bylo úplně legální, mělo by takové řešení předního zavěšení, už pár dalších týmů, nechce se mi věřit, že by na nějaké obdobné řešení nepřišli nikde jinde, než jen u Mercedesu. 17

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        37.48.50.XXX
        Ferrari tohle řešení testovalo jako první loni, vyhodnotili to jako nepřínos pro jejich koncept, tam viděl Mercedes jak tenhle systém funguje 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • David.S.

          David.S.

          88.81.89.XXX
          ok, to jsem nezaznamenal, díky za info 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          89.111.77.XXX
          ferrari to netestovalo, pouze to takhle vyhodnotili, protože mercedes nebyl ten, kdo s tím přišel, první to měl red bull a FIA vyhlásila, že to pro tuto sezonu bude zakázaný, tak se na to ferrari vyprdlo jako na neperspektivní systém, navíc oni loni neměli s pneumatikami problém, to až když pirelli postavilo pneumatiku dle doporučení mercedesu (čti postavili to dle požadvků mercedesu) tak jediný mercedes nemá s pneu problém, mají systém zavěšení, který je zakázaný a samozřejmě nemají konkurenci, protože v současné době jim správná funkce pneumatik dá výhodu v řádu vteřiny i víc než jakákoliv aerodynamická vychytávka, kde se inženýři baví o setinách, v nejlepším o desetině...

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            37.48.50.XXX
            Sorry, ale není to pravda, tenhle systém představilo Ferrari loni v Hungaroringu během sezonních testů, vyhodnotilo to jako neporspěšné, tohle nemá s pneu fungováním co dělat, tohle je "zlepšovák" na pomalé zatáčky a jejich lepší zvládání, ovšem záleží na konceptu celého auta, nevím kde jsi vzal, že Pirelii dělalo pneu na doporučení Mercedesu, pleteš si rok 2013 - kdy RB vehementně křičel na Pirelli ať změní pneu dle nich, tady se měnili pneu, které testovalo více týmu s tím, že všechny týmy si stěžovali na rychlou degradaci, Pirelii proto změnilo strukturu pneu tímhle způsobem, že to dopadlo jako s RB 2013 už je věc druhá, ale za tyhle pneu nelobboval Mercedes, jen všichni křečeli a to včetně hodně fanoušků jak Pirelli málo vydrží, teď zas brečí s tímhle ..

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Takže zase podvody....no jo no 14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama