DISKUZE K ČLÁNKU Ve čtvrtek po mokrém začátku nejrychlejší Ferrari, Hamilton měl problém s motorem

Jak probíhalo čtvrteční testování v Barceloně? Týmy mohli využít již pátý den, kdy se mohou volně prohánět po okruhu v rámci příprav na start nové sezóny. Aktuální dění jste mohli sledovat s námi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ve čtvrtek po mokrém začátku nejrychlejší Ferrari, Hamilton měl problém s motorem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 80, poslední 28.02.2020 08:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 27.02.2020 13:11
Ta vyčíslena ztráta RB je jako predicke loni? 18 »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 27.02.2020 13:12
Nejrychlejší čas a pak spin, spin spin, alespoň… »
» -Tony- (Hlasovali 3 lidé) 27.02.2020 13:19
Co v testech natrénuješ, v závodech jako bys… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Zítra poslední den testů a jako fanoušek F1 musím vyjádřit své zklamání. Zkrácené testování dělá tuhle velice očekávanou zábavu po dnech nudy očekávaným oživením, ale jako celek bych to ohodnotil propadákem.
    Proč?
    Týmy se pro nedostatek času chovaly hodně úzkoprse protože každičká drobnost která testování omezí se neblaze přenese na bodované závodní výkony.
    Takže ani jezdci ani vozy zatím ještě vůbec nejeli hranu.
    Technika. Nuda a nebojím se tvrdit, že nejnudnější za celou éru F1. Jediná zajímavá technika které si všichni všimli je od Merglu okopírovaný Copy Point. Brrr, raději ani nepřipomínat. 02 U všech ostatních týmů je to kromě Mergláckého DAS taková bída, že to nestoji ani za příspěvek do diskuze. 20
    Motory. U Hondy je znát, že je stále lepší a lepší. Ferrari se moc neukázalo a skutečně trpí průtokoměry paliva poznáme až v sezóně. Mergl ten ano, ten překvapil, ale především nespolehlivostí. U tohoto výrobce věc v kyselinové éře téměř nevídaná. Renault je potichu. Bude tak nenápadně břehy mlít?
    A díl poslední. Jezdci. Giovanizziho asi vynechám, zbytečná ztráta kalorií. Díky úspornému programu se nikdo výraznějí neprojevil. Jen Emil kupil chybu za chybou. Asi díky týmové režii a nové smlouvě poněkud zpohodlněl. Nejzajímavější souboje mezi jezdci letos očekávám v triu Albon, Gasly a Kvjat. Helmutovi se z jejích války můžou protáčet obě panenky a jestli se Emil vrátí do crash nálady, tak bude u Grglavek veselo.

    + 2 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    89.103.96.XXX
    indiáni si zbytek světa už mažou na chleba, od Austrálie chci vidět bedny! GO Lance, GO Checo! 11

    + 1 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.169.XXX
    Proč ten pace Ferrari je takto špatnej? To tak šíleně mlži? Jako sorry ale na C5 takovej čas, kdy i Lando na C2 o 0.7s pozadu ..

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      A ta jejich závodní rychlost taky hodně za špičkou, nehledě na to že Haas a Alfa na tom taky nebyly v té závodní rychlosti moc dobře. Ty maximálky maj prý ve Ferrari hodně pozadu a v zatáčkách taky žádná hitparáda, což podle mě není možný. I kdyby to schytali kvůli průtokoměru tak takovejhle megapropad není vysvětlitelný. Musej balamutit, mají nejspíše mnohem více konzervativní mód motoru než dříve a ještě to tam na plno nepustili. Možná ani nepustí a nechají si to až na Austrálii, byť neotestovat to naplno by nebylo moudré. Popravdě takhle rozporuplný jsem z testování nebyl snad nikdy.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        A loňské testování rozporuplné nebylo? Respektive jak vypadá to správné testování?
        Snad nechceš najet na uvažování Grahama, že i tohle týmům nařídíme aby ukazovali svojí výkonnost? 12

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.169.XXX
          Tak správné testování je jako u Brawn GP, ty i přes snadbaging nedokázali skrýt svojí dominanci 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          No, udělat z množství paliva veřejně dostupný údaj není od věci a s módy motorů se dá také něco vymyslet 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama