Argentina: Velká smůla pro Solberga

iAdam, 30. března 2008, 18:42 Google+

Tým Subaru předvedl skvělý výkon. Nechybělo mnoho a mohli mít oba jezdce na stupních vítězů. Výsledek se však podařil jen z poloviny - štěstěna se k Solbergovi otočila zády.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Rally Argentina (ARG)

Rally Argentina (ARG) | foto: Archiv RallyZone.cz

Sdílejte článek

Citroen
Jako vždy fenomenální Loeb sice v poslední etapě trošku zvolnil, vyhrál jen jednu RZ, ale i tak si své vítězství nenechal ujít. V podstatě jen díky Solbergově výpadku se týmová dvojka Dani Sordo dostala na stupně vítězů.

Ford

Ne zrovna šťastně budou na letošní Argentinu vzpomínat u továrního Fordu. Hirvonen po svém vyjetí z tratě a poškození zavěšení už jen doháněl co se dalo. Díky vyrovnaným časům se dostal hned v úvodu poslední etapy na pro něj ne příliš lichotivé páté místo. To jsou však pro Ford jediné body do poháru konstruktérů, protože chyboval i Latvala. V úvodu etapy se dostal až čtrnácté místo, ale ani dvě vítězství a jedno druhé místo na RZ nestačili na víc, než dvanácté místo.

Subaru
U týmu Subaru to už už vypadalo na výsledek z říše snů. V poslední době jsou jejich auta po delším čase konečně konkurenceschopná, a to i přes fakt, že je již všechna pozornost vývojářů soustředěna na koncepčně pro Subaru zcela revoluční vůz. Do závěrečné etapy nastupovali posádky na druhém (Solberg) a třetím místě (Atkinson). Mladší Australan se sice posunul ještě o příčku výše, ale na úkor Solberga. Toho potkala obrovská smůla v podobě malého defektu elektroniky, který však znamenal konec všech nadějí. Ale i tak tým podal znamenitý výkon a jedno auto na druhém místě je více než pěkný výsledek.

Suzuki
Týmová jednička, Toni Gardemeister, zaznamenala pouze jeden čas v závěrečné etapě, než byla nucena odstoupit z devatenácté příčky. Technické problémy s motorem a celkem pět minut penalizací, s tím vším se musel poprat P.-G. Anderson. V závěrečné etapě zajížděl sice časy na konci první desítky, ale nakonec si odváží celkové dvacáté čtvrté místo. Tým Suzuki se opět na světovém kolbišti s novým vozem moc nevytáhl…

Polotování a soukromé Fordy
Druhým nejrychlejším Fordem v celkovém pořadí se za Hirvonem stal nakonec domácí Federico Villangra. Odváží se tři body za konečné šesté místo. Na záda mu však dýchal  Gigi Gali s Fordem týmu Stobart. Ten zajel třetí, čtvrtý a pátý čas a v závěru se posunul na sedmou příčku.
Vytisknout

Diskuze: Argentina: Velká smůla pro Solberga

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Rentor RallyCup Bochoř

Rentor RallyCup v Přerově

Rally Morava (CZE)

Martin Lehký: „Závodění mi dělá hezčí den a hezčí život.“

Valašská Rally (CZE)

Valašská rally ValMez letos otevře seriál sprintrally

Kohn, Filip

Švédská houpačka pro FilipaKohna a Toma Woodburna

Dohnal, René - Švec, Roman

Šampión ERT René Dohnal se vrací na české tratě

Rally Kopná (CZE)

Michal Kolář: „Do nové sezony s novým vozem.“

reklama

Doporučujeme

Prokop, Martin

Prokop se blíží k bodům

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud