DISKUZE K ČLÁNKU "B-specifikace dělá to, co jsme čekali." Šéf motorů Renaultu už hovoří také o další verzi

Technický ředitel Renaultu pro oblast motorů, Rémi Taffin, prozrazuje informace o posledním vývoji ve Viry. Jak byli spokojeni s novou specifikací pohonné jednotky, kterou představili v Kanadě? A jak to vypadá se specifikací C, která má přimět Red Bull k tomu, aby litoval svého odchodu k Hondě?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "B-specifikace dělá to, co jsme čekali." Šéf motorů Renaultu už hovoří také o další verzi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 72, poslední 21.06.2018 12:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 5 lidé) 20.06.2018 14:16
Jestli bylo to očekávání dotažení vyhuntovaného… »
» jon (Hlasovali 5 lidé) 20.06.2018 14:40
Mercedes neměl elementární chybu v designu. Jen… »
» jon (Hlasovali 4 lidé) 20.06.2018 14:48
To nebyla výmluva. Jen to podtrhuje to, že motor… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.250.XXX
    Tost právě řekl, že Honda přidala v Kanadě 30 koní, RB řekl, že vidí vylepšení, ketré ale nebylo takové jako u Renaultu .. a sama Honda řekla, že to nebylo přesně 20 koní, ale o něco méně, kluci, jako PR pěkný pro Hondu, ale tohle z vás dělá blbce, Hondu už jste podepsali, tak není potřeba takhle veřejně lhát 13

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Se zapomněli dohodnout co budou říkat.
      Myslím ze to je hlavně o přidání 50 mil.Euro. Dýno je nezajimalo když se dohodli už v Monaku. 12 koní...a zbytek zůstal ve stáji. Ale až ten potenciál odemknou, tak na podzim vyhrajou Velkou Pardubickou. 11 18 03

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      195.29.120.XXX
      Jak dlouho sleduješ Formuli 1, když jsi ještě nepochopil, že nikdo v ní do médií neřekne pravdu? Největší hloupost jakou může fanoušek udělat je bezmezně věřit prohlášení lidí z F1.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Tak určitě, ono je nejlepší bezmezně věřit anonymním diskutérům na kdejakém fóru. To je opravdu ta nejgeniálnější věc, mnohem lepší než mít informace z první ruky díky rozhovorům s lidmi z F1. 11

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    83.208.30.XXX
    V cíli VC Kanady 4 vozy s motory Renault mezi prvními osmi, to o něčem svědčí. Mimo jiné i o tom, že McLaren bude muset tvrdě zapracovat na tom, aby postoupil dopředu a taky to svědčí o tom, že pokud se Honda pořádně nepochlapí, Red Bull bude vymetat v příštím roce druhou desítku.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Druhou desítku? A tomu vážně věříš? Však i TR dokáže poměrně pravidelně bodovat a to má o několik tříd horší auto.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.250.XXX
        Hlavně, že má Vettel nejlepší auto a vede jen o bod 18

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Poměrně pravidelně jedině v případě, že auta před nimi mají poruchu nebo Crashstappen někoho v závodě sejme. Pokud nevypadnou silnější vozy, ani si neškrtnou.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    46.135.17.XXX
    Jestli bylo to očekávání dotažení vyhuntovaného motoru Mercedes, který jezdí s jiným olejem, než pro něj vyvinutým, tak potom je to určitě hodné poklony. Zároveň to ovšem jasně legitimizuje rozhodnutí RB jako správné. Plácat si po ramenou za třetí nejlepší odvedenou práci je ale pro Francouze typické. Stejně jako připisování si zásluh druhých. Příští rok budou od RB dostávat stejný obklad jako letos. S Hondou budou pobírat výhodu alá McLaren 2017. Což v kombinaci se schopnostmi RB v klidu eliminuje tu ztrátu výkonu motoru. Pokud tam příští rok ještě nějaká ztráta bude.

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak ti nevím, ale Mercedes specifikaci B prozatím nezvládl, tak bych se tady moc neprsil a nebyl tak ostrej. 03

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.152.247.XXX
        Mercedes neměl elementární chybu v designu. Jen se ukázala menší anomálie při pozměněné simulaci. Nejednalo se o nic ve smyslu Renault@konec sezony 2017. Je to malá chybka a přehnaná opatrnost. Tedy něco, o čem v Renaultu neslyšeli. Kdyby Renault od roku 2014 měl na triku jedno takové “selhání” a dokázal se celou dobu držet na špici, měl by RB jedinný důvod jít pryč?

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          Nějaká ostrá slova Jone... ty už si viděl na dráze novou specifikaci M, že víš, že to byla jen nějaká malá anomálie? Odpálili si motor na GP Maďarska...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Oni tu jedničkovou specifikaci měli použít v Maďarsku? (Mercedes)

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.152.247.XXX
            Ten motor dá v klidu i GP Maďarska. Mercedes na brzdě testuje zátěž na dvojnásobek kalkulované životnosti na dráze. Mají hromadu konzervativních map pro tyto případy.
            Ale dost možná tam pojedou spec 2 s konzervativní mapou. Ten motor to nijak neovlivní. Hlavní je teď vyřešit tu teplotní anomálii. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama