Upravené bočnice
Většina týmů už zastavila práce na svých letošních vozech, ale Renault je v tomto výjimkou. Do Fuji přivezl značně upravený monopost R28. Bočnice vozu byly o dost zmenšeny vepředu v místě, kde jsou zaobleny. Vstup vzduchu je více zkosený (viz šipka). Toto řešení má obrovský vliv na aerodynamickou efektivitu - a tudíž i vyvážení vozu. Snižuje totiž odpor vzduchu a zvyšuje efektivitu difuzoru a zadního křídla.
Přední křídlo
Poprvé do Singapuru přivezl Renault dlouho vyvíjené a značně vylepšené přední křídlo, což již tam přispělo k mnohem lepší výkonnosti. Největší změnou na tomto aerodynamickém prvku je více hranatá přední část zadního profilu spoileru. Ta má nyní tvar zednické lžíce (v Monze byl zaoblený) - viz šipka uprostřed. Byly upraveny i bočnice spoileru, kde se objevila drobná křidélka (šipka vpravo). Vede to k lepšímu managementu toku vzduchu, což se pozitivně projevuje v dalších částech monopostu.
Změny v aerodynamice vozu Renault R28
Renault se v posledních závodech neuvěřitelně zvedl, což potvrdil dvěma vítězstvími v řadě. Za svůj úspěch vděčí i vylepšené aerodynamice, my se nyní podíváme na konkrétní 2 věci, které se v posledních závodech změnili.
Další zprávy
-
V Evropě prudce stoupá počet případů spalniček. Nemoc ohrožuje miliony dětí
-
Zvrat v případu atentátu na Fica: Atentátník je na psychiatrii
-
Děsivý příběh: Chlapeček (4) spadl do kotlíku, ve kterém se vařil guláš
-
Helena Vondráčková prozradila, do kdy plánuje zpívat!
-
Svět má pandemii covidu za sebou. Vědci zjistili, jakou stopu v lidstvu zanechal
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod
-
Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?
-
"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine
-
GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval