DISKUZE K ČLÁNKU Aerodynamika na prvním místě: Dostane Audi e-tron i virtuální zrcátka?
Audi e-tron se řadí s hodnotou součinitele aerodynamického odporu vzduchu 0,28 na vrchol segmentu SUV. Propracovaná aerodynamika významně přispívá k prodloužení dojezdu a týká se téměř všech oblastí konstrukce automobilu. Promyšlenost detailů začíná připevněním akumulátorů k podlaze a končí virtuálními vnějšími zpětnými zrcátky s malými kamerami, která slaví premiéru v sériově vyráběném automobilu.
zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým,
vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku.
Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.