DISKUZE K ČLÁNKU Už vím jak: Nový hybrid pod kapotou Hyundai Tucson

Hyundai nyní kromě vznětového motoru 2.0 CRDi 48V, představeného v roce 2018 pro nový Tucson, zkombinoval hospodárnou a pohotovou techniku částečně hybridního pohonu s napětím 48 V také se vznětovým motorem 1.6 CRDi o výkonu 100 kW/136 k. Částečně hybridní Tucson, stejně jako se všemi ostatními motorizacemi, se vyrábí v Nošovicích u Frýdku-Místku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.
Zavřít reklamu